L_U_K_E_K_A_A !!!! NÄYTÖSSÄ ONGELMA TARVIIN APUA!!!!!!!!!!!!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi cocceli 16.06.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. cocceli

cocceli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tällänen ongelma Samsung SyncMaster 753s näytössä: Kaikki tummat reunat (esim. kirjaimet, pikakuvakkeet yms.) varjostuvat vaaleina useaan kertaan näytölle kirjaimen tms. viereen. Kun vaihtaa virkistystaajutta pienemmäksi, varjostuminen vähenee ,mutta tietysti silmät rasittuvat. Resoluution nosto pahentaa efektiä. Ajurit on uusimmat kaikissa PC:n osissa.

PS. Olen nähnyt samanlaista varjostumista LCD-näytöissä, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun näen samanlaista CRT:ssä.

Osaisiko joku auttaa? :/

2.  
  3. Ysf

Ysf Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    hyvänä arvauksena voisin sanoa että alkaa näyttö vedellä viimeisiään.

Tuo Samsung 753s on aivan susi. se oli Samsungin yyber-halpismalli jossa tuotantomäärät korvasivat laadun. Monessa pakasta repästyssä vehkeessä on ollut ongelmia jolloin ne on jouduttu laittamaan bumerangina takaisin myyjälle. Lisäksi olen itse lähetellyt noita samaisia malleja takuuseen enemmän kuin tarpeeksi.

4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    cocceli kirjoittelee asiallisen ja ongelmaa kuvaavan otsikon jos haluaa saada apua ongelmaan. Yksityisviestillä ilmoittelet kun onnistut muokkaamaan tuon otsikon. Siihen asti ketju lukittu.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu