Nyt on alkanut kiekko lagailemaan, ihan tässä yhtäkkiä tänä päivänä, normaali ping on yleensä 15-30, mutta nyt se on pelattaessa yli 40, ja yhtäkkiä saattaa tulla lagipiikkejä joissa ping voi olla yli 900. Olisiko ongelmalle minkäänlaista ratkaisua? Olen tyhjentänyt sivuhistoriat, cookiet jnejne. Boottaillut konetta ja adsl-modeemia. Olen katsonut lämmöt, ne ovat ihan normit. =( Vieressä on toinen kone, joka on kiinni samassa adsl-modeemissa, mutta vaikka se ei ole yhteydessä, silti lagailee. Auttaisiko asetusten muutos? Tai winblowsin..siis windowsin asetusten muutos? Omasta mielestä en ole mitään erikoista tehnyt koneelleni, ja pelattaessa ei ole esim. messenger, tai lataukset päällä... ^---- Tuon tekstin kopioin kiekko.tk:n foorumilta, itse lähettämästäni viestistä. Olisiko ongelmalle minkäänlaista ratkaisua, ja kiekko.tk ei rasita kyllä konetta liikaa, vika liittimissä? johdoissA? Kokeilkaas kiekkoa
Kone puhtaana viruksista, spy/adwareista sun muista haittaohjelmista? Ymmärränkö oikein että ajelet webbisivua omalta koneelta? Kannattaa käydä läpi palomuuri logit yms. jos siellä vaikka joku mukava hakkeri kolkuttelee, tai jopa päässyt jo koneelle.