1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tuntematon tiedostomuoto

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Juunas 14.06.2006.

1. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mulla ois semmonen ongelma että lähetin kaverille videon bluetootilla joka oli pakattu DivX muotoon ja sitä ei pysty kaveri tallentaa ollenkaa ku se sanoo että tuntematon tiedosto muoto ja mulla eikä sillä kaverilla ole kummallakaan SmartMoviee koska se on maksullinen.Meillä molemmilla on tämmönen ohjelmakun TCPMP joka on ihan hyvä paitsi tiedostot on piilotettuna tavallaan koska ne ei näy galleriassa.Ymmärtääkseni kun asentaa SmartMovien niin ne DivX videot tulee näkyviin sinne galleriaankin, mutta tällä TCPMPllä ei tule.Näkeehän ne tiedostot kyllä täältä tiedoston hallinnasta ja FExplorerilla mutta, kun sieltäkin yrittää avata niin puhelin sanoo, että tuntematon tiedosto muoto eikä se osaa avata sitä videoo tällä TCPMP.Kun aikoo katsella vidoita tällä TCPMP niin ne pitää aina avata se ohjelma ja sieltä kautta katsoa.

Niin voiko sen josstain valita millä ohjelmalla aukaistaan mitkäkin tiedostot vähän samalla lailla, kun Windowsissa?

Ja onko jotenkin mahdollista saada näkyviin nämä piilotetut tiedostot?

Mun puhelin: Nokia 6630
    Kaverin puhelin: Nokia 6600

2.  
  3. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Fexplorerin uusimmalla 1.16 beta:lla voi valita millä ohjelmalla minkäkin päätteiset tiedostot avataan.

Galleriaan noita .avi tiedostoja ei taida saada näkyviin mitenkään. Galleria ei listaa ainakaan omassa 3230:ssa juuri muuta kuin .jpg ja .3gp tiedostot.

4. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin joo kiitos :)

5. KovaLuu

KovaLuu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin ja jös tiedostot on muistikortilla niin nehän näkee koneelta muistikortinlukijalla tai vaikka kameran kautta :p

Jaa tämä sivu