1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Counter-Strike 1.6 DEDICATED Servun vaatimukset ja ohjeet

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi LiQQe 13.06.2006.

  1. LiQQe

    LiQQe Regular member

    Liittynyt:
    28.01.2006
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Counter-Strike 1.6 serverin tekemiseksi tarvitset:

    -Steam-accountin (ei tarvitse olla rekisteröity)
    -Serverikoneen. Riittää esim 366MhZ Celeron IHAN HYVIN
    -Mieluiten 1 mb uppikaistan, mutta myös 512 käy. (1 mb noin 15-20 pelaajaa riippuen mapista. 512 noin 10 pelaajaa riippuen tietenkin mapista.
    -Ehkä myös AMX-Modin jos haluat serverille paljon väkeä ja "kunniaa". AMX-MOD X on myös kätevä admineille työkaluksi.
    -Jonkin verran aikaa säätää.


    1. Lataa STEAM osoitteesta http://www.steampowered.com/?area=getsteamnow
    2. Asenna STEAM esimerkiksi C:/Ohjelmatiedostot/Valve/Steam
    3. Tee oma STEAM ACOOUNT jos et jo sellaista omista
    4.
    4.1. Lataa TOOLS listalta DEDICATED SERVER
    4.2. Lataa AMX MODI http://amxmod.net/downloads.php ja asenna se. Asennusvaiheessa ohjelma kysyy asennusmetodia. Valitse Dedicated Server tai jos asennusohjelma ei hyväksy sitä, valitse MOD DIRECTORY (tai sinne päin).
    4.3 Lisää itsesi ja muut jotka haluat adminiksi tiedoston Steam/SteamApps/user/Dedicated Server/cstrike/addons/amxmodx/configs/users.ini loppuun.
    5. Tykitä kunnolla omalla Dedicated Serverilläsi =)


    Lisäohjeita tulossa kun kerkeän tekemään parempaa. ;)
     
    Viimeksi muokattu: 29.06.2006
  2.  
  3. honkku

    honkku Guest

    kertokaa mistä sieltä www.amxmod.com osotteesta löytää sen amxmod x
     
  4. LiQQe

    LiQQe Regular member

    Liittynyt:
    28.01.2006
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. Kellopeli

    Kellopeli Guest

    Pikkusen hätäset ohjeet :D
    Tossa ohjeessa on vedettynä isot viivat, mutta pikkusen yksityiskohtasemmat ohjeet vois olla.
     
  6. ErkkiK

    ErkkiK Member

    Liittynyt:
    22.09.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitenkäs ku mun steamin tools listassa vaan lukee "You have no tools installed" muuten on tyhjää. Ei oo mitään mistä vois ladata jonku dedicated servun. Ja tarviin ton dedicated servun tota amx modii varten että APUVA!!
     
  7. honkku

    honkku Guest

    niin et ligge saisko mitenkaan niit asennus ohjeita lisaa oon tos 4.2 vaihees et.
     
  8. Lazee

    Lazee Member

    Liittynyt:
    04.03.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin teen tuon dedicated servun mutta kun kaverit joinii tulee server not respowning ja siinä isossa servu listassa ei näy mun servua missä vika?
     
  9. Kellopeli

    Kellopeli Guest

    Onko jollain oma servu pystyssä, jossa olis käytössä geoip moduuli. Oon taistellu ton kanssa jonkun aikaa ja lukenu monet erilaiset ohjeet kuinka toi pitäs saada toimiin, mutta ei vaan ala toimiin. Kertokaa joku kuinka saan ton toimiin.
     
  10. Wyizari

    Wyizari Guest

    4.3 Lisää itsesi ja muut jotka haluat adminiksi tiedoston Steam/SteamApps/user/Dedicated Server/cstrike/addons/amxmodx/configs/users.ini loppuun.



    Tähän osti on ihan selmää mutta tätä kohtaa en ymmärrä. Miten voin lisätä itseni ja kavereitani admineiksi??? kiva ois tietää en tajua tätä ''LOPPUUN'' juttua ja minulla ei löydy tuollaista tiedostoa.
     
  11. Ysf

    Ysf Active member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    1,954
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    ensimmäiseksi, jos palvelinta haluaa pyöritellä, käyttää hldsupdatetool -nimistä ohjelmaa. Windowsin täysi Steam-ohjelma on turhaa resurssientuhlausta, sillä sitä ei välttämättä tarvita.

    366mhz riittäisi, mutta prossussa pitää olla SSE -tuki (eli Celeron II - joista pienin taitaa olla 466mhz - ja uudemmat intelin leiristä, AMD:ltä athlon XP:t ja uudemmat).

    Sitten osui silmään tuo 1 megan netti riittää. Riittäähän se jos palvelimelle tulevat pelaajat pakotetaan pelaamaan 56kbps modeemin nopeuksilla (ratet). Kartan koko vaatii kovemmat tehot palvelimelta, ei enempää kaistaa.

    AMX-X on lisäpalikka joka vaatii taas enemmän tehoja palvelimelta (ei paljoa, mutta kuitenkin)

    AMX-X vaikuta pätkän vertaa siihen tuleeko palvelimelle porukkaa vai ei, palvelimen suosio on kiinni yleensä seuraavista asioista:

    a) laadukkaasta palvelimesta, palvelimen pitää jaskaa pyörittää mappia kuin mappia ja on tarpeeksi hyvän yhteyden päässä jotta peli ei lagaa tai peliin ei tule ikäviä lagipiikkejä. Kotona pidettävät palvelimet ovat tuossa suhteessa kyseenalaisia sillä päivittäinen kotikäyttö tuottaa muutakin liikennettä kuin pelkkä palvelimen liikenne.

    b) karttakierrosta

    c) adminoinnista
     
  12. Megalacu

    Megalacu Member

    Liittynyt:
    09.12.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tehnyt jo tuon kaiken mutta kaverini eivät voi liittyä peliin.Tietääkö kukaan mistä tämä johtuu?
     
  13. XUderX

    XUderX Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sen käsityksen oon saanu kun oon lukenu noita palstoja, ni pitäis laittaa joku sv_lan 0 ni sit kaverit pääsee.
     
  14. kami123

    kami123 Guest

    mut mää kun latasin ton amxmodin windowsille niin sen voi vaan purkaa ja kun sen purkaa siel ei oo kun ne tideostot mut ei mitää ohjelmia eikä sitä asennus juttuakaan eli mitä teen?
     
  15. Megalacu

    Megalacu Member

    Liittynyt:
    09.12.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeilin sitä sv_lan 0,mutta ei auttanut.
     
  16. XUderX

    XUderX Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsensä tai kaverinsa saa lisättyä adminiksi sillai että menet servulle ja dedicatedin consoleen laitetaan

    amx_addadmin "se nimi jolla pelaat " "abcdefghijklmnopqrstu"


    Ja että tuo toimii niin servulla pitää olla amxmodx tai amxmod
     
  17. XUderX

    XUderX Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mene sivulle joka on tuossa ja kun olet sivulla niin paina linkkiä(ihan sama kumpaa)joka on sivulla.
    Se on sitte amxmodx


    http://www.amxmodx.org/dl.php?filename=amxmodx-installer-1.8.0.exe
     
  18. d2jsp

    d2jsp Member

    Liittynyt:
    20.01.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kaikki toimii mut nytten ku mun kaverit yrittää tulla mun pelini niin siinä lukee palvelin ei vastaa miten saan sille että kaveritkin voi tulal ?? [sv_lan 0 homma ei myöskään toimi]
     
  19. TemppeliL

    TemppeliL Member

    Liittynyt:
    24.11.2007
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sain tehtyy serverin mutta kun menen pelaamaan niin "invalid cd key"
    Joo,mulla on ladattu kivitieltä
    mutta onko mahdollisuutta päästä pelaamaan?
     
  20. Steamora

    Steamora Guest

    Auttakaa nopeasti! ;) " kicked due to invalid password (account "STEAM_0:0:17137635") (address "82.103.224.220")
    Dropped Ev0 Nall3 from server
    Reason: Kicked :"You have no entry to the server..." noi en pääse mun omaan amx dedicated servuu ;<
     
  21. XUderX

    XUderX Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla oli tuo sama ongelma joskus mutta sain sen pois sillä tavalla että menin steam\steamapps\"accountin nimi"\dedicated server\cstrike\addons\amxmodx\configs\users ja siellä lukee perällä
    "STEAM_0:0:17137635" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce" ; sinun nimesi niin poista tuo kohta ja tee se adminien laitto uudestaan

    amx_addadmin "se nimi jolla pelaat " "abcdefghijklmnopqrstu"

    tai

    amx_addadmin "se nimi jolla pelaat " "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"

    en muista kunnolla kumpi se oli mutta pärjäile..
     

Jaa tämä sivu