Elikkä ois tarkoitus päivitellä kakkoskonetta ja ajattelin jonkun noista emoista laittaa niin ajattelin ensin kysellä mielipidettä teiltä muilta joilla kenties on jokin noita emoista ett mitä mieltä olette. Prossesoriksi tulisi amd 3800+ venice ABIT S939 NF4 ULTRA SATA RAID 8CH GBLAN ASUS S939 NF4 ULTRA PCI-E 8CH GLAN RAID MSI S939 NF4 ULTRA PCI-E 7.1 GLAN RAID
onko sulla toi prossu? vai meinaatko hankkia sen myös?? jos meinaat prossunkin hankkia suosittelen am2-kantaa. Silloin luonnollisesti tarviit emon jossa am2-kanta. Itse kuitenkin noista ottaisin msi:n emon..
Ei ole mullakaan ollut toistaiseksi mitän ongelmia MSI:n tuotteiden kanssa. MSI on emolevyjen ykkönen, eli itse ainakin valitsisin sen.
Päivän paras Ei silti et mitää pahaa sanottavaa siit olis mut kuitenki. Nois emois ny ei ollu tuotenumeroit mut kuitenki itse luultavasti päätysin halvimpaan(koska tulee kakos koneeseen), ellei sit jotain ominaisuut joltain puutu mitä itse tarttet... p.s. Asukse.l voi toi tuuletin ruvet pitelee äänt(voiha nois muisssakin alkaa mene ja tie...) mut jos kotelotuuletus o kohillaan ja tilaa riittää ni sen tilal voi vaihtaa vaik passiivisen "piirisarjatuulettimen". Ja Kuulemma Asuksel o ollu ongelmii kingston.nin kaa mut itte en o huomannu... Jos 3800+ prossuu hankit ni kato sit et saat halval, meinaa periaattees se o vaa tehdaskellotettu 3000+. 3700+ olis sit toine vaihtoehto jos onki sit puolet enemmä välimuistii.
Hintaa tuolle prossulle tulee 138€. yksi Msi emo on(k8n sli platinium) ja oon ollut todella tyytyväinen. prosessorille on jäähy jo valmiina eli zalmannin 7000b ja jos nb:een tuuletin rupeaa pitämään ääntä niin hommataan siihen passivi jäähy.
Halvalla saat prosessorin. Mutta eikös näytönohjain mene siihen NB:n päälle noissa MSI-emoissa. Siihen on sitten vaikeampi vaihtaa mitään NB-cooleria. Itse noista valitsisin Asuksen, ihan vain siksi että on tuttu valmistaja itselleni.
Kyllähän se vähän hankalaa on mutt kyllä sen kikkailemalla saa ja tietysti riippuu siitä minkä mallisen siihen laittaa.Tuossa toisessa msi:ä on revoltecin jäähy ja se meni kyllä ihan iisisti mutta tiukkaa on.