1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

FFDShow häiritsee

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Lasse87 05.06.2006.

1. Lasse87

Lasse87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun menen pelaamaan niin tuntuu siltä että kone jumittelee enemmän. Tämä alkoi siitä lähtien, kun asensin loistavan videofiltterin, ffdshown. Olen huomannut, että ruudun oikealle alakulmalle ilmestyy hirveästi (n.30 ffdshow logoa) kun olen sulkenut jonkun pelin. Mitä minun pitäisi tehdä, että se ohjelma ei sekaantuisi pelivideoihin? Pitäisikö joitakin asetuksia muutella?

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos tiedät mitä pakkausta pelivideot käyttävät voit poistaa sen käytöstä FFDshow asetuksista. Jos et itse tiedä niin kerro pelin nimi niin toivottavasti joku löytää sen codec:in mitä peli käyttää.

4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Voit myös ottaa nuo trayn logot pois käytöstä FFDSHOW:n asetuksista. Ffdswhon video decoder configuration -> Rasti pois kohdasta "Show tray icon".

Sama homma myös audio decoderille.

Viimeksi muokattu: 05.06.2006
  5. Lasse87

Lasse87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oblivionia kun pelaan niin tulee ne tyhmät logot minulla näkyviin.
    pelin käyttöohjeissa sekä readme-tiedostossa ainakin lukee että ehdottomasti kaikki taustaohjelmat pois. Minä kyllä tiedän ainakin mistä saan sen ffdshown pois käytöstä ilman etten tarvitse poistaa sitä. Yritän ottaa selville mitä videopakausta tämä peli käyttää...

6. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

7. Lasse87

Lasse87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin. Tein tämän. Onko mitään mahdollisuutta asettaa muita exe-tiedostoja, joihin ffdshow ei saa sekaantua?

EDIT: Joo, sainkin selville. Elikkä kaksoispilkku ja sen jälkeen toinen ohjelma. Hyvä MINÄ!

Viimeksi muokattu: 06.06.2006

Jaa tämä sivu