1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

N70 Virusohjelma ja mesekysymys

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi wolf84 02.06.2006.

1. wolf84

wolf84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarvitsenko jonkin virusscannerin tai palomuurin jos käytän internettiä suoraan kännykällä? Jos tarvitsen niin onko olemassa täysin ilmaista ohjelmaa?

Toinen kysymys koskee messengeriä ,eli onko näitä ilmaisia versioita joissa ei ole mitään tiettyä aikaa minkä toimivat?

2.  
  3. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Et tarvitse palomuuria/virustorjuntaa. Nykyiset kännykkävirukset tarttuvat pääosin bluetoothin kautta, ja ne pitää vielä itse asentaa. Eli älä hyväksy tuntemattomia bluetooth yhteyspyyntöjä, äläkä asentele tuntemantonta roskaa niin olet selvillä vesillä.

Kaikki tietämäni natiivit symbian messengerit ovat valitettavasti maksullisia, mutta muutama ilmainen java messenger on saatavilla.
    Esim. getjarin sivuilta löytyy...

http://www.getjar.com/software/Java/Nokia_Series_60/Search/messenger

4. wolf84

wolf84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia vastauksesta ,jää siis asentamatta jos lähes turha on:) Mitähän eroa noilla linkin takaa löytyvillä java messengereillä mahtaa olla maksulliseen meseen?

5. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En nyt kaikkia ole kokeillut, mutta yleensä ottaen nuo symbian messengerit ovat laadukkaampaa työtä, vaikka hieman maksavatkin. Itselläni käytössä agile messenger, maksoi n.20 rahaa. Eiköhän se sopiva löydy kokeilemalla...

6. tekniikka

tekniikka Guest

mulla on nokia 6680 ja aion ostaa siihen mesen.
    Onko sen käyttö ilmaista??

7. shnigi

shnigi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos sinulla on kiinteä internet liittymä puhelimessa. Muutenhan joudut maksamaan erikseen tiedonsiirtomaksun.

8. tekniikka

tekniikka Guest

mulla on läppäri ja homepna

9. BackSmack

BackSmack Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos virusscanneria haluat niin osta F-securen Mobile Antivirus.
    On myös olemassa joku sim-alkunen virustorjunta, joka mulla oli mut en muista enää nimee kokonaan, koska siitä on jo puol vuotta.

Jaa tämä sivu