1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD Media.ee

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Miitti 01.06.2006.

  1. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tilasin joskus taannoin kyseisestä kaupasta kasan DVD:itä. Toimituksessa kesti koska tavaroita ei ollu juuri silloin varastossa. Silti botti oli lähettänyt viestin, että Delivered postiini. Pistin viestiä ja kaveri sanoi että laittaa huomenissa postiin. Sitten se tuli parin päivän päästä.

    No nyt tilasin uudelleen 21.5.2006. 23.5.2006 tuli postia että Delivered ja pyytämäni seurantakoodi mukana. Vielä tähänkään hetkeen mennessä ei näy seurannassa pakettia, lukee vain tämä teksti:
    Olen lähettänyt sinne kaksi sähköpostia, että saa luvan ottaa selvää missä paketti luuraa. Sivuillakin luvataan, että 1-2 päivää postituksesta niin on tavara oven takana. Ajattelin, että kyllä viimeksikin tuli postia että on lähetetty eikä se oikeasti ollut tullut, mutta nyt tuli mukana pyytämäni seurantakoodikin. Että miten on, täytyykö alkaa johonkin toimiin? Vielä tähänkään hetkeen mennessä en ole saanut mitään vastausta.
     
  2.  
  3. pulmuset

    pulmuset Member

    Liittynyt:
    02.02.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen itse tilannut usemman kerran kyseistestä paikasta ilman ongelmia. Tilasin taas 25.5. ja maksoin saman tien. Paketista ei ole kuulunut mitään. Soitin sinne perjantaina kaksi kertaa, ja lupasivat sähköpostilla ilmoitella tilanteesta samana päivänä. Mitään ei ole edelleenkään kuulunut. Pahalta näyttää. En tiedä mitä pitäisi tehdä.

    t.Markku
     
  4. N1X3

    N1X3 Guest

    Ei netistä mitään kannata tilata :)
     
  5. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. Fidelaar

    Fidelaar Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    817
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siel lukee joo et 1-2 päivää toimitus. tilaukset otetaan vastaan ja maksu tarkistetaan, kun olet maksanut, lähtee delivered viesti automaattisesti. jos tavaraa ei sillä hetkellä kuitenkaan ole varaston hyllyssä, siitä eivät tiedota millään tapaa. itse odottelin pari viikkoa tavaroita, jonka jälkeen soitin. kaveri puhelimessa sanoi, että dvd-koteloita ei ollut tullut, joten tilausta ei voitu täyttää. peruin kotelot sillä kerralla ja levyt tuli kahessa päivässä. puoti toimii kyllä, mutta tilausten käsittely ja varasto eivät kommunikoi keskenään.
     
  7. pulmuset

    pulmuset Member

    Liittynyt:
    02.02.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yritin äsken soittaa heidän numeroonsa Tallinnaan, mutta tuli ilmoitus että numero ei ole käytössä. Elikkä homma lienee sitten siltäosin selvä, elikkä rahat meni !!

    t.Markku
     
  8. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pitäsköhän munki soittaa.. Pyysin äsken tilauksen perutusta, katsotaan joko alkaa jotain tulemaan munkin postiin.

    Jumalauta jos rahat menee.. eikö poliisi voi tehdä tälläselle mitään?
    Mulla ainakin viiminen kerta ku tilaan kyseisestä puljusta.
     
  9. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tänään soitin aamusta sinne ja sanoi että oli lojunut pari päivää varastossa ja eilen oli lähetetty kaikki lojuvat. Lupasi pistää postia että on varmasti tulossa.

    EDIT: Hah, tänäänkään ei sitte tullu.. mitään postia ei ole tullut eli ensiluokkaista palvelua tosiaan.
     
    Viimeksi muokattu: 13.06.2006
  10. pulmuset

    pulmuset Member

    Liittynyt:
    02.02.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulle äsken soitettuani myös ilmoitettiin, että paketti on eilen laitettu postiin. Katsotaan nyt sitten maanantaihin. Vaikea uskoa ennenkuin paketti on ovella. Ovat senverran monta kertaa lupailleet sitä sun tätä. Oli kyllä viimeinen ostos heiltä.
     
  11. ricardo

    ricardo Guest

    Jos Virosta jotain tilaa,niin se kannattaa ehdottomasti tehdä Verkkokaupan kautta.
     
  12. hosseli

    hosseli Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yrittäkää vaan soittaa sinne. Olen lähettäny varmaan 5 sähköpostia ja kun soitin sinne ja sanoin sen niin ne väitti et ne ei oo saanu yhtäkäään. Outo vaikka siellä sähköpostis mis on tilausvahvistus sanotaan et lähetä sillä takaisi jos on kysymyksia. Nüüd kuulemma on laitettu perjantaina postiin!!! Hm. vaikka oonki tehny tilauksen 25.5 ja hermoillu ja odottanu jo 3 viikkoa.

    Onko ketään kellä on jäänu saamatta koko tilaus???
     
    Viimeksi muokattu: 13.06.2006
  13. pulmuset

    pulmuset Member

    Liittynyt:
    02.02.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulle myös ilmoitettiin, että torstaina on postitettu tilaus joka oli tehty 25.5. Sanoivat että varmasti on maanantaina paketti perillä. Nyt on tiistai eikä mitään kuulu.
     
  14. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tiistaina tuli.
     
  15. pulmuset

    pulmuset Member

    Liittynyt:
    02.02.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Posti toi paketin kolmen viikon odotuksen jälkeen.

     

Jaa tämä sivu