"Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key" Yritin muuttaa boottiasetuksista primaryn ja secondaryn paikkaa, mutta mitäpä niillä nyt olisikaan merkitystä... Mistäs kiikastaa? Itse en osaa tosiaan ilman ohjeita enempää sitten tehdäkään Sen verran tajuan, että kone kaipaa boottidiskettiä/cd:tä, mutta miksi? Mitä se nyt tähän auttaisi?
Jos kovalevyltä ei löydy buuttiin tarpeellisia tietoja niin kone kysyy sitten muualta. Näkyykö kovalevy biosissa oikein? Jos näkyy niin asennuslevyltä käynnistäessä löytyy recoveryconsole. Siihen fixmbr. Auttaa jos boottisectorille on mennyt jotain. Sitten on korjausasennus.
Tuota noin... missäs paikassa sen kovalevyn pitäis olla siellä biosissa? En näe mitään kovalevyn nimen mukaista tekstiä missään? Joku niistä primary ja slave jutuista vai? masterin slavena on cd-rom asema, mutta masteryssa ei mitään.
Tuota noin... missäs paikassa sen kovalevyn pitäis olla siellä biosissa? En näe mitään kovalevyn nimen mukaista tekstiä missään? Joku niistä primary ja slave jutuista vai? masterin slavena on cd-rom asema, mutta masteryssa ei mitään.
jos kovoa ei näy biossissa niin vika voi olla myös siinä että johdot on löysällä. koita kiristää niitä.
Työpaikan kone? Tuli mieleen, että jos pitää mainita, että työpaikan, niin oiskohan siellä tämmösiin ongelmiin henkilökuntaa? Jos on, niin älä söhlää itse vaan soita. Kaverit ei tykkää hyvää jos on ensin itse väsätty joutavia ja sitten pyydetään apuun.