1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

näytön kuvasuhteen muuttaminen

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi annikalin 30.05.2006.

1. annikalin

annikalin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miten saan näytön kuvasuhteen tms. muutettua sillee et koko sivu näkyy kerralla?mulla on kaikki kuvat ja tekstit tosi isoja ja joudun liikuttaa aina johonkin päin et näkyy koko sivu.ja saako konetta jollain tavalla nopeemmaks?mulla on compaqin kone jossa valitettavasti windows 98...en pysty esim pelaa biljardia kun pallot liikkuu niin hitaasti.apu olis siis tarpeen...=)

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Koneestasi luultavasti puuttuu näytönohjaimen ajurit. Kerros tuon koneen tarkka malli ja mielummin vielä koneen sarjanumero takaa, niin katsotaan josko siihen löytyisi oikeat ajurit.

btw. siirrän viestin oikealle alueelle

4. annikalin

annikalin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä mä tähän oon jotkut ajurit hakenut mut ne oli sillon värien takia...kun oli aika mustavalkoista kuvaa.tää on compaq presario 7479.sarjanumero on 8038fp314834.kiitti avusta jo valmiiks...=)

5. jokisam

jokisam Guest

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.05.2006
  6. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Tuosta pitäisi löytyä oikeat ajurit: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...egory&dlc=en&product=94495&softwareitem=33470

Kokeile ennen ajurien asennusta kuitenkin vaihtaa sitä resoluutiota. Eli paina hiiren oikealla näytön päällä -> ominaisuudet -> asetukset -> resoluutio. Vaihda siihen vaikka 1024x768

Jos tuntuu että silmät tulee herkästi kipeeksi niin vaihda myös virkistystaajuus suuremmaksi. Tarkkaa ohjetta en osaa nyt antaa 98:lle, mutta koitan katsoa jos jostain löytyisi.

Jos ei onnistu tuo resoluution muuttaminen ennen ajurien asennusta suuremmaksi, niin asenna ajurit, jonka jälkeen reson vaihto.

7. annikalin

annikalin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitoksia...pienen tappelun jälkeen sain kuvan normaaliksi...=)osaisitkos vielä kertoa että saako tätä konetta jotenkin nopeemmaks??kun tosiaan oon kova pelaamaan mut en pysty biljardia pelaa laisinkaan...kun kone oli siskolla niin iellä pystys...meillä on yhtä nopeet netit et ei pitäs ainakaan siitä olla kiinni..vai?=)

8. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Saitko nuo ajurit asennettua? Mitä biljardia pelaat koneella?

9. annikalin

annikalin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juu sain ne asennettua.aapelissa oon pelaillu.

10. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
  11. annikalin

annikalin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on käytössä uusin versio firefoxista minkä tähän saa ja päivitin javan mut silti jumittaa peleissä...=)

12. jokisam

jokisam Guest

suosittelen ite operaa. parempi käytettävyys ja ei päästä viruksia läpi

13. BeforeAp

BeforeAp Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    . . .

Viimeksi muokattu: 22.04.2016
  14. jokisam