Hei! Etsimme kitaristia, basistia, Rumpalia ym. ehdottele. Toivoisimme sinun osaavan perus asiat, ja vähän enemmänkin!!! Soitamme pää asiassa Rockkia ja teemme elokuva-musiikkia. Olisi plussaa jos sinulla olisi omat soittimet, MUTTA EI PAKOLLISTA! Olemme siis helsingistä ja etsimme soittajia.! Terkuin: Lotta & Wishfuls
Hmm.. No meillä on 1 kitaristi, kosketin soittaja, laulaja. Tarvitsemme kyllä viellä toisenkin kitaristin.
Karhu sanoi: -Mä olen hurja, kun mä karjasen ni koko metsä on kauhuissaan! Tähän LEIJONA1: -MÄ OON HURJEMPI, KUN MÄ KARJASEN NIIN KOKO _VIIDAKKO_ ON KAUHUISSAAN!! Kananpoika: -No sitten mä oon kyllä hurjin. Mun ei tartte ku yskästä ja koko maailma paskoo alleen. LEIJONA1: elä huuda, se tuntuu EPÄMIELYTTÄVÄLTÄ
LEIJONA1 EI CAPSIA KOKOAJAN, säännötkin sanoo ja edit on keksitty eikä tuplapostaukset.. ..säännöt löytyy allekirjoituksesta..
Tämä ei liity itse aiheeseen.. Miitti, mikä tuon ohjelan nimi on millä tuo flash opaste juttu on tehty?
Osaan soittaa Kitaraa kohtalaisesti,3 vuotta soitellu .Oma kitara löytyy. ps.rumpujakin jotenkin. Edit.Huhtikuussa 15w täyteen
Olen soittanut kitaraa 5 vuotta. Raskasta musiikkia rock, blues, rock 'n' roll jne.. Marraskuussa 15 vuotta täyteen.. Ottele yhteyttä jos kiinnostaa
Ja piti vielä lisäämän, että perusasiat menevät hyvin, ja vähän muukin menee hyvin, olen innokas opettelemaan ja omat soittimet löytyy (Styrkkari ja skitta)