1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

subrip-ongelma

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi seiska 26.05.2006.

  1. seiska

    seiska Regular member

    Liittynyt:
    18.06.2004
    Viestejä:
    110
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onkohan tämä oikea alue tälle kysymykselle...?

    subripissä kun se pyytää niitä kirjaimia ja sitten näpytellään aina se kulloinkin laatikossa oleva kirjain. Niin se pyytää usein kahta tai kolmea kirjainta kerralla, esim. tyy, uu, yyh...nää tavut varsinkin ovat hyvin usein yhdessä. Luuleeko subrip noita tavuja yhdeksi kirjaimeksi? Mitä sillon kannattaa tehdä? onko sillon järkevintä lisätä manuaalisesti koko lause vai miten? Sitten on sellainen ongelma (?) että kun teksti on ripattu ja on tallennuksen aika, niin ohjelma ilmottaa, että matrix has been changed. Tallennettu teksti ei aukea bsplayerissä.

    Osaisko joku sanoa, missä meni vikaan?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kannattaa kirjoittaa useampi kirjain (eli jos se poimii yy niin kirjoittaa siihen yy), tuota matriisia ei tarvitse tallentaa, file ja save as pitäisi tallentaa tekstitiedoston.
     
  4. seiska

    seiska Regular member

    Liittynyt:
    18.06.2004
    Viestejä:
    110
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos neuvosta! Mä olen aina tallentanut sen matriisin, ehkä olen sitten siinä kohtaa söhlännyt ;)
     

Jaa tämä sivu