Muistia olen ostamassa ja kummastuttaa mitäköhän (CL3) niissä tarkoittaa? Katselin siis muistia jonka specsit ovat tuolla: http://www2.jimmspc-store.fi/index....512DDR400V-DATA&groupid=107&subgroup=&t=false Tuo oli halvinta muistia mitä hintavertailusta löysin, onkos tuo sitten dual channel muistia? Eikös sitä ainakin 939 kantaisiin emolevyihin pitäisi laittaa? Kostautuuko tuo minulle jos tulee ostettua halvinta muistia? Kiitän jos joku minua valaisee!
"cas latency" pienempi on parempi en ihan tarkkaa osaa sanoo mitä se meinaa. mut mielummin cl 3 400mhz kuin 333mhz cl 2
Et kertonut mihin emoon tuota muistia ostat, ja tuo linkkikin on vähän vajaa. Hinnasta päätellen osoitti ilmeisesti A-datan muistiin. Huomaa että kaikki emo/muistiyhdistelmät eivät vaan "pidä" toisistaan = ei toimi kunnolla. Syyt tuntuvat olevan joskus lähinnä mystiikkaan liittyviä, esim halpa A-data toimii mutta Kingston ValueRam ei. Tai sitten toisinpäin. Kokemusperäistä tietoa on paljon, sekä myyjällä että täällä. PS oma MSI + Adata toimii hyvin, SPD-asetuksilla: dual channel DDR400 3-4-4-8-1T@2.5V