1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xp-AntiSpy

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Jupsu 17.05.2006.

  1. Jupsu

    Jupsu Active member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    1,459
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    toi xp-AntiSpy ohjelma on mainittu monessa paikassa mut missää ei oo lukennu mitkä noista ton ohjelman kohista kannattas raksittaa et osaisko joku kertoa mitkä olis sellassii hyvii mitä kannattas ottaa pois käytöstä?
     
  2.  
  3. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Tuo riippuu paljon siitä mitä sinulla on koneella asennettuna ja mitä olet jo säätänyt esim. admin tool:sien (service, tuolta olen itse estänyt monia prosesseja käynnistymästä) kautta, tykkäätkö esim. tuosta ZIP-toiminnasta (minä en) jne.

    Ja MINUN xp-antispy asetukset ovat hyvin vanhoja....Olen säätänyt konettani siis muilta osin paljon sen jälkeen, enkä ole edes varma onko tuolla xp-antispy:lla enää mitään virkaa koneellani!? Yksi asia on esim. tuo Internet Explorer....en edes käytä koko ohjelmaa enää (Opera ja FF). Outlookia en käytä => ThunderBird sen tilalla, Palomuurina on rauta + Outpost, av softana minulla NOD32 jne. Mutta tuossa on kuva jonkinlaisista asetuksista. ActiveX on "osittain" estetty Kontrolli paneelin (Internet asetukset) kautta....

    http://img158.imageshack.us/my.php?image=snap11pv.jpg

    Lisäksi siellä on valikko "Special" - sieltä tuo "Connection Limit..." kannattaa laittaa "päälle".

    Elikkä - huomaan nyt itse että eipä tuolla paljoa tee :D Koska nuo kaikki systeemit saa päälle/estetty muualtakin (ainakin suurelta osalta..siksi en tuota ole ikuisuuksiin edes avannut...). Mutta tuossa kuvassa olevat asetukset olivat noin perus idealtaan mulla päällä MUTTA kuten sanoin - olen säätänyt asetuksia jälkikäteen muualta (+ omistan pari erilaista tweak-softaa...).

    Kuitenkin koneenkäyttäjän pitää (ainakin pitäisi) tajuta mitä on säätämässä eli aika henk-koht. asetuksia (eikä edes mitenkään "kaikki tietäviä") nuo xp-antispyn asetukset ovat.
     
    Viimeksi muokattu: 17.05.2006
  4. Jupsu

    Jupsu Active member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    1,459
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    minkäs numeron mää siihen conection limittii laitan 50? mikä on oletuksena?
     
  5. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    laita 50 - se on ihan hyvä
     

Jaa tämä sivu