Eli kun alan katsomaan jotain video clippiä tai elokuvaa niin joskus vetää kuva vihreäksi ja koneesta tulee hidas ja playerin sammuttaminen käy vaikeaksi (ihan sama mikä playeri). Mulla on toi uusin ffdshow. Kannattaako ladata jotai codekkeja vielä? Tai poistaa ffdshow kokonaan?
Näytönohjaimen ajurien päivitystä kannattaa kokeilla myös. EDIT: Tai sitten kokeilla vanhempaa FFDshow versiota.
Mulla on sama vika kuin Latkiksella. Ihan sama millä mediasoittimella videota katsoo, näyttö muuttuu vihreäksi. Ei kuitenkaan aina. Näytönohjaimen ajurien päivitys ei auttanut. MIKÄ MÄTTÄÄ?
Jos VLC:llä tapahtuu sama http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/vlc.cfm niin on näytönohjaimen tai piirisarjan ajurit päivittämisen tarpeessa. Jos VLC toistaa ilman ongelmia on ongelma codec:eissa, joku codec pack tod näk ongelman aiheuttaa.
Emolevyn kotisivuilta uusimmat Chipset ajurit lataukseen ja asennukseen. Sisoft Sandra kertoo koneesta enemmän, jos itsellä ei ole tietoa.
Mulla on tollaset ongelmat aina lähtenyt kun oon tsekannut codecit kuntoon. Siellä se vika taitaa teilläkin olla.
Kokeile ottaa VLC:stä Overlay video output pois päältä. jos nyt toistuu oikein niin tuon Overlay:n saa otettu yleensä pois muissakin soittimissa. Jos ei tuokaan auta niin Video output moduleksi Windows GDI jos jompi kumpi noista auttaa niin ajureissa se vika yleensä on.