Netistä löytämillä ohjeilla olen integroinut SP2:n kovalevylle kansioon, ja myöskin tein sillä "Autostreamillä" (tjsp) ISO-imagen ja poltin sen levylle. Ongelma: Molemmissa tapauksissa hakemistoon/CD:lle jää tiedosto, joka viittaa SP1:seen, WIN51IC.SP1 -niminen tiedosto. Ohjeissa oli kuvia, joissa ei integroinnin lopputuloksena jäänyt tuon nimistä tiedostoa. Eli onko integrointini menneet pieleen? Myöskin SETUPXP.HTM -tiedosto tuli ylimääräisenä. edit: Asensin Windowsin sillä Autostreamilla tekemälläni levyllä ja homma toimii.
Helpommalla pääsee kun lataa netistä valmiiksi SP2:n sisältävän asennuslevyn (tai päivityslevyn jos sellaisen haluaa). Tuossa lataamisessa ei mielestäni ole mitään väärää jos sinulla on Win XP:n lisenssi ostettuna. Microsoftiltakin voisi ehkä mahdollisesti saattaa saada vaihdossa tuollaisen kun laittaa alkuperäisen sinnepäin.
Haet netistä SP2 asennustiedoston, joka on nimeltään (jos englanninkielinen) WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe. Kopioit alkuperäisen CD:n kovalevylle vaikka XPCD nimiseen kansioon. Sitten suoritat seuraavan: C:\WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe /integrate:C:\XPCD Asemien tunnukset tietysti muutat oikeiksi ja hakemistot myös. Tuolla tyylillä en ole epäonnistunut integroimisessa kertaakaan.
Olen jo tehnyt noilla ohjeilla ja lisäksi sillä "Autostreamilla". Epäselvää itelle on, että onnistuiko se integrointi, kun esim. avaan sen CD:n johon on poltettu XP integroidulla SP2:lla, niin WIN51IC.SP1 -niminen tiedosto. Kuuluuko olla siellä? Mistä nyt tiedän, että onko toi integrointi varmaan onnistunut? Ettei Windowsin asentaminen mene keturalleen. Eli en ole varma onko toi komentorivillä tehty integroinnin lopputulos oikea tai sillä Autostreamilla tehty integrointi-imagen luonnin lopputulos oikea. Selitänkö vielä sekavammin...
Tein vuosia sitten WinXP Home + SP2 -asennusrompun ja kyllä CD:llä näkyy olevan WIN51IC.SP1 -niminen tiedosto. Tuo sama tiedosto on myös WinXP Professional SP2 (alkuperäisellä) asennus-CD:llä.
Eli tollaselta näyttää mun tekemän XP-SP2 -CD: Voiko joku ystävällinen kertoa, että onko tossa levyllä nyt kaikki oikeet tiedostot?