Ajattelin ostaa ACER AL1916AS 19" 8MS näytön mutta siinä ei ole digitaalista d-sub liitintä, joten tässä nyt ajattelin kysyä että kannattaako ostaa anlogi liittimellä varustettua tft:tä? Kun missää noissa alle 300€ näytöissä ei ole d-sub liitintä Eikös nuo acerin näytöt ole ollu ihan hyvälaatusia?
tilasin tollasen viewsonicin ve910:n, kaippa sillä pärjää vaikka ei oo mikää dvi liitäntäinen. Ei kait se ero niin suuri ole? otin siihen kunnollisen kaapelin ettei häiriöitä ja muita tuu.
Itse olen ainakin pärjännyt Viewsonic:illa mainiosti ilman digitaalista liitintä. Ostohetkellä mietin kanssa pitäisikö satsata näyttöön josta se löytyy, tulin siihen tulokseen että ostaa parin vuoden päästä uuden näytön josta dvi-liitin löytyy ja laittaa kakkos koneeseen vanhan.
Ite olen päivän käytön jälkeen tyytyväinen tähän viewsoniciin, ero vanhaan kuvaputkeen on huomattava, eihän nämä litut kauaa kestä joten seuraava voi olla sitten dvi liitännällä.
vga on alttiimpi häiriöille ja tuleehan siinä turhia muunnoksia digitaalisesta signaalista analoogiseksi ja taas digitaaliseksi, jos on vaan varaa panostaa digtaali tekniikkaan ni kyllä joku mulle selitti että 20% ero olisi. Ite olen aivan tyytyväinen kuvanlaatuun vga liittimellä.