1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia 6680 Onglema!

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi NaabKilla 09.05.2006.

1. NaabKilla

NaabKilla Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tossa mun nokian 6680 ei toimi enään video kuvaus ennen toimi mutta en oo varma poistinko jotain video kuvaus tiedostoja aina kun yrittää ottaa video kuvaa niin siihen tulee: laite ei tue toimintoa! Tietääkö kukaan mistä sais uudelleen sen?

2.  
  3. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko sammuttanut puhelinta? Akku irti ja takas kiinni. Jos ei auta niin tee backup muistikortille ja paina *#7370#, muista kattoa että akkua on jäljellä riittävästi. Jos ei mikään noista auttanut niin vie puhelin huoltoon.

4. shnigi

shnigi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulle tuli ihan sama juttu mun 6630, videokuvauksessa sanoo että laite ei tue toimintoa, kun laitoin uuden muistikortin sisään kuvaus toimi, mutta noin viikon päästä taaskaan ei toiminut, laitoin puhelimeen camcorderin niin ratkaisin sen ongelman. Huomasin myös että web lakkasi toimimasta kameran kanssa.

5. jupe-69

jupe-69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla oli kameras se vika et tuli: laite ei tue toimintoa noh vein softa päivitykseen ei auttanut siispä tyhjensin koko muistikortin ja niin lähti toimimaan! oli sit vissiin tullu asennettua liikaa ohjelmia ku noin veti tilttiin puhelimena tosin toimii Nokian 7610

ja tosiaan saat uuden web:stä nokian sivuilta mutta se on englannin kielinen...

Viimeksi muokattu: 10.05.2006
  6. NaabKilla

NaabKilla Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jee sain toimimaan!

Viimeksi muokattu: 10.05.2006

Jaa tämä sivu