1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma : Nokia 3250, jotku mp3set pätkii...

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi tiidr 07.05.2006.

1. tiidr

tiidr Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaako kukaan sanoa mistä johtuu kun jotkut kappaleet (mp3) mitä laitan puhelimeeni "pätkivät" tai "skippailevat". Tulee sellaisia kummallisia piikkejä siihen ääneen.

En osaa sanoa että onko tämä normaalia vai onko vika tiedostossa tai kännykässä. Olen kyllä yrittänyt laittaa eri tasoisia versioita mutta en keksi mitään logiikkaa minkä perusteella jotkut pätkii ja jotkut ei. Häiritsevää kun kuuntelee kaiuttimesta.

Jos joku osaa neuvoa niin kiitos.

EDIT: Nyt kun koitin polttaa levyltä saman kappaleen MP3sena ja WMAna niin mp3 esiintyi "piikkejä" ja hetkellisiä "nykimisiä" mutta wma toimii ihan hyvin.

Viimeksi muokattu: 07.05.2006
  2.  
  3. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko varma että olet siirtänyt ne musiikit tosiaan mp3:na sinne puhelimeen. Mä olen ainakin törmännyt siihen että kun polttaa wma tiedostoja cd:lle ja yrittää kuunnella niitä sellaisella dvd soittimella joka tukee mp3:sia mutta ei wma:ta niin siihen ääneen tulee tosiaan sellaisia särähdyksiä tai piikkejä. Konvertoi ne biisit mp3:ksi josko se auttaisi...

Edit: typot

Viimeksi muokattu: 08.05.2006
  4. tiidr

tiidr Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä ne ihan mp3 muodossa on ollu. Nyt olen ladannut puhelimeen WMA tiedostoja ja ne toimivat moitteettomasti eikä niissä esiinny minkäänlaista nykimstä tai piikkejä. Jostain syystä jotkut tietyt mp3set pätkivät ja nykivät.

Jaa tämä sivu