Toisen ruudun seuraaminen?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi ERRKKKA 02.05.2006.

1. ERRKKKA

ERRKKKA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Diih, elikkä voiko internetin välityksellä seurata toisen näyttöä? jos esim. aikoo katsoa leffaa, seurata toisen pelaamista yms.?

ja sori jos tuli väärään kategoriaan. :D

2.  
  3. Hz4

Hz4 Guest

Itse olen ainakin VNC server nimiseen ohjelmaan hyvin tyytyväinen. Toimii tietokone.fi mukaan myös ulkoverkossa mutta vaatii hieman enemmän töitä (ohjelma on maksullinen).
    Mutta en menisi kuitenkaan toisen koneelle katsomaan elokuvaa/ pelaamista sen verran tukkosta touhua ulkoverkossa (riippuu verkkoyhteyden nopeudesta).

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.05.2006
  4. ERRKKKA

ERRKKKA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  5. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. samfin

samfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Voiko tässä etäyhteydessä olla sellaista vaaraa, että jos toisen kone on saastunut ja otat siihen yhteyttä niin pöpöt tarttuu omaan koneesee?

7. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Vnc- softat pätkii peleissä vaikka olisi giganen lähiverkko ja nopeat koneet. Tartuntariskiä ei käytännössä ole, ei ainakaan aivan heti tule mieleen tapaa jolla viruskoodia voisi siirtää sekä ajaa client- ja server-softien välillä.

8. Ysf

Ysf Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    noissa ilmaisissa venkuloissa (vnc:issä) on semmonen miinuspuoli että data menee periaatteessa cleartextinä pitkin verkkoja. Niissä ei salata edes salasanoja, joita kysellään kun vnc-yhteyttä oteteaan.

Tuohon salaamattomuuteen on ratkaisuna on ssh ja tunnelointi, mutta se onkin jo toinen tarina :)

9. ERRKKKA

ERRKKKA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no pääsin nyt kokeilee tota ja ei se nyt hirveen pahasti lagannut kun kokeilimme sillä BF2:ta välil tuli jossai rankemmis kohtii enemmän lagausta.... mulla 0.5mbit netti ja kaveril 1mbit...

10. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä taida ihan pitää paikkaansa tuo ilmais-vnc:iden salaamattomuus... Ainakin ultravnc:ssä, jota itse käytän voi valita jos jonkinlaista salausta ...Varmasti voi nykyään muissakin.

Jaa tämä sivu