Lyhyesti: Pelit: Intel: Menettelee AMD: Takoo Intelin maanrakoon. Ohjelmistot/pakkaus/jnejnejne: Intel & AMD: Melko tasavertasia mutta AMD vie voiton. ------------------------------------------------------ kuitenkin on turha enään noita IV prossuja sotkea kun ne kerran on unohdettua kamaa kun Conroe kauppoihin ilmestyy. AMD sama homma uskoisin, että AM2 prosessoritkin vielä herätetään henkiin kun valmistajat vauhtiin pääsevät. Alustavien testien perusteella Intel tipauttaa AMDn kukkulankuninkaan paikan.
ko.intelli prossust en tie mut itse olen silläkannalla että Intel(yleisesti) hakkaa AMD.n hyötykäytös.
Vanhaa ja laajasti. Uudet prossut molemmilta valmistajilta tulossa. Intel uusii koko bändin ja unohtaa pena merkinnän kokonaan. AM2 AMDltä... Innolla odotan CPU Chart 2007 tipahtaa vihdoin se 1000€ FX sieltä 500€ prosessorilla Nojoo... tiedä sitä.
Intelin Conroehan taitaa kesän jälkeen olla se paras peleihin ja kaikkeen muuhunkin; näin olen kuullut...
Jep näin se vaan on Huippu: Kotikoneet: "Conroen virrankulutus on 40% pienempi kuin Pentium D 950 -prosesorin, mutta se pystyy silti 40% Tehokkaampaan laskentaan." Serverit: "Woodcrestin suorituskyky on 80% parempi kuin nykyisten 2,8Ghz Xeon-prosessorien, mutta virrankulutus on 35% pienempi." Lähde: Tietokone.fi
Kannaitaisiko oodottaa uusia prossuja, kun uusi kone olisi hankinnassa 2 kuukauden päästä? Milloin ne tulevat?