Näyttö&näppäimistö ei vastaa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jino 29.04.2006.

1. jino

jino Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ngelmana on, että joskus kun käynnistän koneen niin siinä missä windows xp latautuu missä se palkkikin on. Niin sen jälkeen joskus näyttö on pimeä, ja näppäimissä ei pala valot, siis näyttö on vain pimeä, ei auta näytön uudelleenkäynnistys. Tähän auttaa vain reset -napin käyttö. Sitten kone käynnistyy normaalisti niin kuin pitää.

2vk sain uuden näytönohjaimen(x850 pro) ennen oli r9600 pro ja silloin tätä ongelmaa ei ollut. Luulisin ongelman olevan virtalähteessä että se ei pysty aina käynnistämään kaikkia laitteita samaan aikaan koneen käynnistyessä. Mutta tämä ei voi olla varmaan kokonaan syyllinen, meinaan peleissä milloin kone rasittuu niin tätä ongelmaa ei tapahdu, eli ei varmaan ole että virta loppuisi kesken. Tätä ongelmaa tapahtuu aika harvoin, ja johdot on kunnolla kiinni. Ja olen myös formatoinut eikä auttanut. Näyttiksessä myös uusimmat ajurit.

Mietintätuokion myötä tuli myös mieleen että silloin kun minulla oli tuo r9600 pro, niin silloin minulla Ei ollut asennettuna SP2 (oli vain SP1&piraattiversio). Ja nyt minulla on SP2 ja windows xp piraattiversio.

Koneeni :
    Intel p4 3000MHz presscot
    his x850 pro
    768mb ram (1x 256mb&1x512mb)
    antec smartpower 350W

2.  
  3. Idi_Amin

Idi_Amin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä en ole kuullutkaan tollasesta piraattiversiosta, oliskohan se vika siinä...?

4. jino

jino Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ongelmaa ei siis ollut saman xp:n kanssa service pack 1 kanssa, nyt kun minulla on sp2 niin ongelma on tullut. En sitten tiedä onko vika virtalähteessä vai windowsissa

5. rikhardo

rikhardo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä oli tässä kuukausi sitten sama ongelma. Ongelma oli se että windows oli itsekseen poistanut käynnistystiedostoja. Auttoi kun asensin winukan uusiksi

6. jino

jino Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viikon sisällä saan uuden virtalähteen niin näkee onko ongelma siinä.

Jaa tämä sivu