1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

miten pääsee eroon microsoft explorererista?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi pisberg 27.04.2006.

  1. pisberg

    pisberg Guest

    hei oon asennus levyn avulla poistanut explorerin kokonaan mutta silti kun esim käyn winupdate sivulla käynnistyspalkin kautta tai jos menen hotmail laatikolle mesen kautta niin se avaa sen tohon exploreriin.
    muuten käytän vain firefoxia ja ei toi exploreri kiinnosta lainkaa ja vituttaa toi ku se on poistettu ja silti se ei oo,sama juttu pätee myös winmediaplayeriin.
     
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä taida kokonaan lähteä. Ohjuspaneeli/ Lisää tai poista....../ Lisää tai poista Windows osia.
    Edit. Joku wintoosan versio taitaa olla myynnissä ilman MP.tä.
    http://sektori.com/uutiset/6427/microsoft
     
    Viimeksi muokattu: 27.04.2006
  4. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
  5. samfin

    samfin Regular member

    Liittynyt:
    26.05.2005
    Viestejä:
    1,086
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei taida moni muukaan toimia ilman IE:tä. Esim. viirus online scannerit, jos leffoja haluaa vuokrata tai katsoa netistä, niin SF Anytime ei toimi muuta kun IE:llä. Varmasti on muitakin, mutta nämä tuli mieleen. Eli ei se ihan turha ole.
     
  6. Fidelaar

    Fidelaar Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    817
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän tuo winupdate toimii firefoxillakin kun siin on oikee plugin... en tosin muista kyseisen liitännäisen nimeä kun en itse käytä, mutta jossai päi siitä oli jo juttuaki.
     
  7. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Viimeksi muokattu: 27.04.2006
  8. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    IE Tab on tosiaan sen Firefox Extensionin nimi jolla voi avata nettisivuja Firefoxin tabeissa IE:n enginellä. Hyvin kätevä Windowsin käyttäjille, mutta taitaa silti vaatia IE:n olemassa oloa koneella. Olen itse tuota joskus testaillut ja hyvin pystyy vaihtamaan sivujen rendausta lennossa Gecko<->IE. Esim WU toimii täydellisesti.
     
  9. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joku softa oli, joka auttoi sen poistamisessa. Sittenhän löytyy Firefoxiin sellanen plugin, joka hommaa windows updatet ilman exploreria. Mutta niin, vastaus kysymykseesi: Työllä ja tuskalla.

    Niin ja tässä tämä windows update firefox säätö:

    http://windowsupdate.62nds.com/
     
    Viimeksi muokattu: 27.04.2006

Jaa tämä sivu