Niin eli miten ton sais automaattisesti kirjautumaan sisään. On vain yksi käyttäjä ja onhan se aika turhaa että joutuu aina odotamaan että tervetuloa ruutu tulee. Käytössä on WinXPHE
Käynnistä -> Suorita -> control userpasswords2 Ota rasti pois kohdasta "Tietokoneen käyttäminen vaatii käyttäjänimen ja salasanan"
Joo ei toi auttanu ku jotai se valitti ja sit iski ton tervetuloa ruudun etee. Ei mulla ois salasanojakaa ollu.
Mitä ensi kerralla? Mene käynnistä valikkoon, ota sieltä suorita, kirjoita siihen [bold]control userpasswords2[/bold] Aukeaa ikkuna eteen jonka ylälaidassa on tuo rasti.
Mun windows xp:s ei pääse tohon (control userpasswords2) kohtaan ohjauspaneelista ollenkaa.. pitää vaan näköjää muistaa toi...
Eli siis siinä käynnistyksessä tuli seuraava herja: Kirjautumista ei voitu suorittaa tilirajoituksen vuoksi.
Kun otat tuon käynnistä -> Suorita -> control userpasswords2 Eteen aukeaa ikkuna jossa on käyttäjälista ja yläpuolella se rasti. Valitse oma käyttäjätunnus listasta ja ota rasti pois. Jos kysyy salasanaa eikä sellaista ole määritelty, niin jatka painamalla OK.
minulla tulee kun avaa uudestaan koneen kaiken tuon edellämainutun ohjeen mukaan herja" järjestelmänvalvoja ei hyväksy salasanaa ja käyttäjätunnusta" vaikka en tehnyt muuta kuin otin sen ruksin pois että saisin automaatiseksi.no kone aukiaa kuitenkin siihen tilaan että pitää omaa käyttäjänimeä klikata kun poistaa herjat painamalla ok.miksi siis tämä herja????