Kaikki jonka kannssa olen keskustellut Skypällä tai MSN: ällä valittaa että minun kanssa jutellessa tulee aika ajoin tosi karmee kirkaisu korviin. Mikä lie mutta kuulokkeissa se kuulemma kuulostaa kamalalta. joten apua
Itse käytän headtsettiä niin siinä ei ole ongelmana ainakaan kaiutus vastapuolen kaiuttimista, jos se kaiutuksesta kiinni.
Ei ole erillistä äänikorttia kun se on nyt siinä emolla integroitunna joka on MSI VIA KT880 Delta. Saattahan se olla kyllä olla vika siinä, kun näin tarkemmin ajattelee, se vinkasu ei tule aina heti vaan kun on jo jonkun aikaa läyrynnyt, piirillä näyttää olevan lämmöt vähän korkeet 47 astetta, CPU 61 rosessori on XP2800 barttoni, ei mikään epä normaali lämpö, täytyy alkaan tarkkaileen nouseko piirillä lämmöt 47 yli. Voisinhan hankkia erillisen äänikortin mutta auttaako se.
Oletko kokeillut kotelo aukinaisena käyttää Skypeä, kun lämmötkin ovat todennököisesti hieman alempana? Esiintyykö samoja oireita?
No niin nyt katos ääni kokonaapäivitin Biossin, ja raiverit nyt pelaa vinkasusta en vielä tiedä katotaan, kotelo on auki, muuten olis 5 astetta kortkeampi.