Toivoisin pikaista apua ongelmassani, että voin alkaa C:een formatoinnin. Olen aina ennen tallentanut Outlook Express kansion, jossa on kaikki viestit ja omat luomani viestikansiot, josta ne on helppo palauttaa viestien tuontityökalulla mutta Mozillassa ei taida onnistua samanlailla. Osaako kukaan neuvoa tässä minua. Otin jo talteen Documents and settings....Application data - thunderbird - profiles - Logalfolders.. kaikki kansiot ja .sbd tiedostot Kysynkin nyt, että onnistunko saamaan kaikki viestit takaisin, jos formatoinnin jälkeen kopioin kaikki sinne takaisin?? Kiitos näin jo etukäteen®¿®
Niin tai sitten ihan "manuaalisesti" ilman lisäohjelmia: http://kb.mozillazine.org/Thunderbird_:_FAQs_:_Backing_Up_and_Restoring periaatteessa idea: 1. sulje thunderbird 2. kopio tämä hakemisto + mitä sen mukana tulee C:\Documents and Settings\User\Application Data\Thunderbird Ja kun asennat uudelleen kopiot takas sen samaan paikkaan
Kiitos näistä avuista tähän asti kovasti. Pitihän mun vielä laittaa, ett mun english on todella huonoa, kun on kulunut jo yli 20 vuotta opiskelun lopettamisen jälkeen niin ei kyllä pärjää, kun tajuaa vaan sanan sieltä ja toisen täältä( Mut mää yritän tota kopiontia ja pidän peukalot pystyss䮿®