1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TV asetukset

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi torngark 23.05.2002.

1. torngark

torngark Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miten AIW 8500 kortilla saa kuvan telkkariin siten että kuva on TV:n kokonen eikä mikään 4xTV:n kokonen jolloin joutuu aina hiirellä pistämään kuvan keskelle ruutua.en saa muutettua resoja niin pieneksi että se olisi tv:n kokoinen.
    sitten kun pistää ruksin että jatka windows työpöytä TV:seen niin kuva on oikean kokoinen mutta mikään video ei suostu pyörimään siinä koska???

2.  
  3. Jaanz

Jaanz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla tuohon auttoi kun muutin 2."monitorin", värit 32bit=>16bit.
    (GF2MX)

4. torngark

torngark Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei se silläkään konstilla oikein toimi

5. pate-72

pate-72 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla toimii (GForce 2)parhaiten niin,kun otan tv:n ensisiaseksi näytöksi jolloin monitorista häipyy kuva ja pelkästään tv näyttää työpöydän.
    (näin sain myös textit näkyviin ilman tvtoolia)

6. torngark

torngark Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no joo sain kikkailtua kuvan oikean kokoiseksi mutta hiukan omituista kun molemmille TV:lle ja monitoorille saa määrittää omat resot mut sitten TV:llä esim windows työpöytä on 4xtv:n kokoinen eli mun pitäis pitää monitoorissa koko ajan jotain 1024x768 resoa että TV:ssä kuva on 1:1.....ei sekään kivaa ole

Jaa tämä sivu