olen polttanut noin 50 verbatim dvd+r 16x levyä ongelmitta.kaikki leffat toimii. Olen nyt polttanu elokuvia valmiiksi noin 10 ja mitä ihmettä? ne ei toimikaan. (pari tais toimia) Kaikki vanhat edelleen toimii. Koitin myöskin tdk:n dvd+r:lle mutta ei toiminu. tavallisessa dvd soittimessa ne kuitenkin kaikki toimii. Nerolla olen kaikki polttanu. Onko mitään tietoo??? xbox on modattu mutta onko sillä mitään väliä kun kuitenkin normaalistikin noi levyt toimii?
Mulla on kuitenkin aika uusi polttava asema. yli puoli vuotta vanha. Auttaisko asiaan jos polttais hitaammalla? täytyy kokeilla.
Eipä tuohon ikä varmaan vaikuta. Lähinnä käyttöaika. Kuitenkin vika vaikuttaisi olevan polttavassa, koska vanhat poltokset toimivat. Eli polttojäljessä on muutoksia tapahtunut.
2x rw:lle poltin ja toimi. 4x +r ei toiminu. Miten toi asema vois nyt jo mennä rikki.Tai siis heikentää polttojälkee? vajaa sata dvd:tä olen polttanu.
Vaikea mennä sanomaan. Mutta aika selkeesti siltä vaikuttaisi, että polttojälki on heikentynyt. Voihan syynä olla lika tms.
joo on mullakin +r toiminu. Ja toimii edelleen noi vanhat mitkä oon kaikki polttanu +r levylle. nyt vaan ei yhtäkkiä toimikaan +r.
Itelläkin toimii myös molemmat. Mutta olen huomannut (todettu monella polttavalla asemalla ja levymerkillä) että Xboxi lukee paremmin - merkkiset levyt. Sitä en tiedä paljon merkitsee se että mikä asema on Xboxissa kiinni.
Itse olen myös havainnut sellaisen että yli vuoden takaisilla polttavilla asemilla on vaikeuksia polttaa plussa levyjä toimiviksi. Olkoonkin asema vaikka kuinka vähän käytetty. Uudemmat asemat käsittelee jo huomattavasti paremmin noita plussiakin. Olisko kehitys parantunu vaiko asemien laajempi mediatuki.
Siis noi xbox:in dvd asemat on niin ronkeleita levyjen suhteen ja yksilöllisiä. Jos esimerkiksi minulla olisin Versio 1.0 xbox samsungin asemalla ja siinä toimisi vaikka Maxellin dvd-r, sitten kaverillani olisi ihan sama setti niin noi maxellin dvd-r eivät ehkä toimikkaan hänen asemallaan vaikka sekin on samsung. Eli sopivat dvd:t täytyy vaan kokeilla ja löytää oikea merkki ja formaatti.