olen nyt pari kuukautta tehnyt näitä digiboxista PC:lle siirtämiä elokuvia/sarjoja. Nyt olen tullut siihen tilaan että elokuvat alkavat olla niin pieniä että niitä mahtuisi 2 elokuvaa/levy. No, luin täältä että Shrinkillä voi saada elokuvia/sarjoja mahtumaan useampi levylle, mutta eipä minun Shrink -versiolla. Kun valitsen re-author:in, niin Shrink ymmärtää asian että elokuva, joka on jo valmiiksi valittuna, niin se jatkuu. Kysynkin että miten tämä Re-author -toiminto toimii ja saako sillä 2 elokuvaa ja useampia jaksoja sarjoista DVD-levyile?
http://www.dvd-guides.com/content/view/46/59/ useamman leffan saa kyllä levylle Shrink:illä, menua vaan ei taida saada mukaan joten pätkät tulevat peräjälkeen.
Et kai ole ollut jäniksen selässä.Nimittäin,kun valitset Shrinkissä re-author toiminnon,niin raahaat oikeasta ikkunasta sen ekan leffan Titlen vasempaan ikkunaan ja sen jälkeen valitset jälleen OIKEASTA ikkunasta seuraavan leffan VIDEO_TS kansion,ja raahaat sieltä kyseisen leffan Titlen vasempaan ikkunaan.