Elikkä pääkovis sano ittensä irti aamulla ja koulusta kotiin tultuani asensin sitten windowsin uudestaan kakkos kovikselle. Ongelma tuli matkaan kun pääsin desktoppiin, windows oli asentanut itsestään marvell miniportin pci driverit (niin tosiaan ja mun toi verkkokortti on emolevyyn integroitu marwell gigabit ethernet controller) ja nyt windows luulee, että käyttäisin tuota aiemmin mainittua pci driverii (eli nettiin pääsy on heikkoa omalla koneella, nyt kirjoitan toiselta koneelta). Olen koittanut uninstalloida laitetta/drivereit ja taas installoinu (buutin jälkeen), mutta turhaa. Oisko ehdotuksia mitä tehdä? Niin käytössä windows xp professional (aito versio)
Siis millä olet ennen formatointia nettiin mennyt? Onko siinä koneessa kenties toinen verkkokortti vai mitä?
koneessa ei ole toista verkkokorttia ollut, ennen oli käytössä windows xp home joka tullut tän kakkos koneen mukana ja en jaksaisi asentaa sitä enää pääkoneeseen (disu asemaa ei ole ja pitäisi s-ata ajuritkin saada jostain hankittua) jotenka tuo xp professional joka tuli pää koneen mukana niin siinä on suoraan noi serial-ata ajurit.
Itse windowsilla tai sen versiolla ei ole mitään tekemistä tuon verkkoajureiden kanssa. Kerro nyt tarkalleen, että mikä tässä mättää ja millä tavalla se pitäisi olla?