Onkohan täällä ollut aikaisemmin puhetta siitä, että mitenkä saisin ostamani DVD-leffan kopioitua suoraan kovalevylle...? Jos ois joku linkki missä kerrottaisiin asiasta, tai jos ei ole, niin voisiko joku hieman valaista asiaa... Onnistuuko ko. operaatio Nero 7 ohjelmalla...?
Onhan näitä kyselty. Suoran kopion dvd:stä saa vaikka DVD Decrypter:llä Kun haluat pakata dvd:tä, niin siihen sopii hyvin DVD Shrink: http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd-9_dvdr-levylle_dvd_shrinkilla.cfm
Muistaakseni Image-tiedoston Nerolla saisi levystä tehtyä. Siinä ois kans yksi DVD-Rip ohjelma jolla voit saada leffan koneelle. http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/6540.cfm
Kopioin leffan suoraan kovalevylle dvd decrypterillä, mutta kansioon tuli todella monta tiedosta ja ne vei yli 7 gigaa.... Jotenka kysyis viel jotain ohjelmaa, millä saisi ne yhdeksi tiedostoksi??? Toinen kysymys olisi, että mitenkä saisin pakattua sen pienempään kokoo, että se mahtuisi reilu 4 gigan dvd levylle ja että sitä silti pystyisi katsomaan dvd-soittimellani...?
Hmm, tuota itsekki ku oon joskus koittanu DVDdecrypterillä kopsata dvd-leffan koneelle, nii siitä tulee just ton kokonen (en tiiä et mist johtuu mut...). Koitappa DVD Shrinkiä, koska sillä saat kätevästi kopsattua leffan kovolles ja niin että se tekee image-tiedoston (eli vain yhden tiedoston).
dvdshrink tekee sen ilman kovolle kopioimistä mut jos oot sen jo erikseen sinne kopsannu niin avaa shrinkkiin vaikka se minkä oot kopsannu kovolle. Lcd jo pisti osoitteenki missä on ohjeet. Jos otat kovolt niin valitse open files jos dvd-lt niin open disk (ei tarvii erikseen vetää sitä kovolle). Sitten poistat kaikki ylimääräisen krääsän mitä et tarvii. Voit pakata koko levyn mut kuvalaatu kärsii huomattavasti. Itse olen valinnu vaan elokuvan, englanti-ääniraitan(jos suomea ei oo) ja suomi-tekstit niin jää kaikki varoitukset pois. Levy sisään ja elokuva alkaa Mahdollisuuksia on paljon! Huom. Kaveril on vaan sellainen outo ongelma et dvdshrink jostain kumman syyst ei toimii. Jos painaa backup-nappia niin dvdshrink sammu sen jälkeen enkä oo saanu tähän viä vastaust. Toivottavast et törmää siihen ongelmaan.