Kertokaapa nyt minulle mitä eroa on levytilalla ja muistitilalla. Koneessani on C-asemalla 3,40gt vapaata tilaa, mutta kun esim. yritin päivittää uuden Googlen, kone ilmoitti, ettei ole riittävästi muistitilaa. Miten sitä muistia sitten lisää hankitaan? Pystyykö sen asentamaan itse? Mitä pitää tarkistaa ja tehdä?
No noi termit levytila ja muistitila tarkottaa ihan samaa mun mielestä. Jos tarviit lisää tilaa mihin tallentaa tiedostoja niin pitää ostaa kiintolevy. Ei ole vaikea asentaa. Jos nyt ostasit vaikka jonkun 80GB IDE kiintolevyn niin sun ei tarvitse kuin hoitaa jumpperointi ja sitten laittaa IDE ja virtakaapeli kiinni kiintolevyyn ja sitten se on käytettävissä ihan suoraan. EDIT: Tuo muistitila voi ehkä tarkoittaa keskusmuistiakin. Kertoisitko paljonko koneessasi on keskusmuistia eli RAMia.
Joo toi "muistitila" tarkoittaa aika selvästi muistia. Jos et halua ostaa lisää keskusmuistia niin kovalevyn tilan vapauttaminen nopeuttaa konetta kummasti jos on tilaa enää jäljellä 3,4 gigaa. Jos ostat lisää muistia, tarkista minkä tyyppistä muistia siinä koneessa on vaikkapa home everestillä -> http://www.lavalys.com/