elikkäs tolleen on käyny ja en saa pelittää vaik asennan uudestaan.. miten ton sais taas toimimaan? (vähä onneton oon! ) ja kun mountaan MDF/MDS tiedoston daemon toolsilla virtuaali asemas näkyy tavara ihan ok, mut en pysty asentaa.. auttaako toi levylle poltto ees mitään vai onko toi tiedosto susi?
Jees, sana "trial":han meinaa koetta ja jos "trial version" on niin... Nero Burning Rom muistaakseni ymmärsi noita MDF-muotoja ja siinäkin on ImageDrive-toiminto (saat sen käyttöön mm. Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> ImageDrive). En ole itse ID:tä ikään käyttänyt mutta muistaakseni Nero siis ymmärsi noita MDF:iä niin miksei tuo ID:kin.
jos tiedosto ei toimi daemontoolssilla niin tuskimpa se toimii levyltäkään,jos kyseessä on datatiedosto niin testaa daemontoolssin "emulation" asetuksia.
nii kai se täytyy uskoo et se on vaan kokeilu versio mulla nero expert 6 ja kun yritin polttaa imagea ni ei suostunu tota MDF hyväksyy...
eli toi tiedosto on rikki? ku mountaan ni purkaa ja näyttää kaikki levyn sisält... mut ei vaan suostu asentaa. vähä amatööri oon näis asiois..