Eli mun bf2 levyyn tuli viilto, nyt se peli pyörii n 5min kunnen se peli tilttaa ja kone käynnistyy uudelleen?? wtf? Johtuuko siitä viillosta? Pitäiskö nyt sitte ostaa uus bf2 vai hommata joku crack?
Käsittääkseni BF2 ei lue mitään varsinaisia pelitietoja levyltä. Jonkin alueen se sieltä kyllä tarkistaa ja jos tuo nimenomainen alue on vahingoittunut niin saattaa olla että peli voisi tuon viisi minsaa pyöriä. En tiedä onnistuuko/toimiiko, mutta voisithan kokeilla jonkin kaverisi levyä asemassa ja jos pelittää niin sitten oma levysi on mennyttä kalua. Itse otan (kaiken uhallakin) aina varmuuskopion kaikista peleistä, jotka vaativat levyn asemaan toimiakseen.
Mulla on itelläki tullu levyyn naarmu aikasta lailla tonne keskiosille lukualuetta mut eipä se tunnu menoo haittaavan ku ilmeisesti ihan levyn alusta lukee jotain tunnistetietoja ja antaa käynnistää pelin... joten uskallan epäillä että koneen kaatuminen johtuu siitä viillosta levyssä
Käsittääkseni on aivan sama onko asemassa Bf2 vai SF levy. Pikakuvakkeella sitten käynnistät joko vanilla BF2:n tai SF:n. Ainakin toisin päin onnistuu. Kokeile.
http://ingentinge.com/ tuolta saa NO-DVD jos haluut. Mul on toi ja toimii moitteettomasti. Eli avaat sen d-toolssil tai alcohol120% sel. **edited by mika**
no mutta eipä auttanu.. Eipä taida ollakkaan siitä viillosta se ongelma.. 5 min pelaamisen jälkeen kone sammuu..
Ennen toimi ihan moitteettomasti.. Eikä koneen lämmöistäkään voi olla kiinni. En oo kyllä ladannu mitää ajureita tohon Nvidia Geforce 6600:iin
No lataa ajurit, jos toimis sillee? Ja voit ehkä koitaa asentaa pelin uudestaa jos vaa viitti kato jos se sun DVD on rikki nii voi olla että et saa enää asennettu peliä koneelles.
oliskohan mitää jos koittasit vaikka kortin valmistajan sivuilta kattoo ton kortin ajureita sehän se kaikista helpoin tapa on