onks kovaa kuunnella children of bodomia?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi gigee 27.03.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. gigee

gigee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    otsikko kertoo kaiken! Onko se niin kovaa kuunnella tuota bändiä? Vaikka kuuntelen kyllä itsekkin joskus =)

2.  
  3. Anza88

Anza88 Guest

MIKS TÄLLÄSIÄ KYSYMYKSIÄ ? ? ? HEI HALOO!

4. xXx

xXx Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vähän kun parantaisi otsikkoa ja tekstiä niin hyvä tulisi. itse en ole koskaan edes kuunnellut. eikä se ole "kovaa" vaikka kuuntelisi mitä musiikkia. sehän riippuu ihmisen mieltymyksistä ja vaikka itse olen kuunnellut judas priest:iä 23 vuotta niin en katsoisi että se olisi mitään "kovaa" tms. eli ihminen voisi olla jopa ujo tai hiljainen ja kuunnella esim. motörheadia. ei hevi ole tarkoitettu vain "kovapintaisille" vaan sitä voi kuunnella kuka tahansa.

5. Alterdu

Alterdu Guest

Eikai se nyt niin kovaa ole, kuuntelee vaan, no onse ehkä hieman kovaa..
    bändin eka ja HCD levy on hyviä, muut on mielestäni aikas vanhan toistoa, jos hakee kunnon bändiä ( vaikka eihän sitä kysytty tosin ) niin voisin suositella Pretty maidsia, Firewindiä, Dark Tranquillityä, ja Triviumia..onhan noita \,,/

yhdyn xxx:n mielipiteeseen

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.03.2006
  6. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    No viddu totta kai se on vidun kovaa...SAATANA...ja viDDu kovat jatkät vetää röökii koko ajan ja kaljaa aamiaiseksi. :)

Olipas taas niin turha kysymys. Vain peelot kuuntelee musaa jonkin aatteen tai ajatuksen takia. Musaa pitää kuunnella musiikin takia.

7. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Ja jotai rajaa tähän galluppitouhuunkin sitten. Tiedoksi gigee, ja muillekin sitten jatkossa.

Viimeksi muokattu: 27.03.2006
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu