sygateen ei tule enään päivityksiä.. miten kauan sitä voi sitten vielä käyttää? viirukset ja pahikset pahenee päiväpäivältä muilla maksullisilla yms ilmailohjelmilla tulee päivityksiä mutta sygate ei enää päivity kuinka kauan on turvallista käyttää sygatea.. no sitä ei voi ketään tietää.. onko yleensä mahdollista että hakkerit pääsisivät läpi sygatesta? tässä mietin että pitäisikö pikkuhiljaa vaihtaa mahtava sygate johki muuhun? koska eihän sitä kuitenkaa enään voi ikuisesti pitää..
Kyllä mulla on sellanen kutina että kannattaa vaihtaa...päivittäinhän niitä uusia viruksia todetaan..elikkäs päivitykset tarpeellisia -> Ohjelman vaihto.
Omassa koneessa toimi kuin unelma...heitn mäkeen...tietysti jos iso firma ostaa,varmaankin siinä jää pikkutekijät jälkeen?
By the way, pikkuisen syvällisemmin asiaan:"puhtaiden"firewallien aika alkaa olla ohi,kaikki tietoturvayhtiöt kehittelevät kokonaisvaltaista suojausta
Käytä vaan Sygate 5.6.2808 versiota, jos siitä löytyy joku turva-aukko niin kyllä siitä tulee juttua nettiin. Eli Sygate on tällähetkellä yhtä turvallinen/turvaton kuin muutkin palomuuriohjelmat. Luultavasti voit käyttää Sygatea siihen asti kun siirryt Windows Vistaan. Täällä Sygate on ladatuin palomuuriohjelma http://www.filehippo.com/popular/
En jaksa uutta ketjua tehä.. Kellään hajua miksi mulla sygate muuri heittää "application error, memory could not be read" aina kun yrittää käynnistää ohjelmaa, ja kaatuu sit siihen? Oon kokeillu asentaa uusiksikin koko ohjelman.. Hermo meinaa mennä jo pikkuhiljaa!