1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

samsung usb datakaapeli vittuilee..

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi velmu881 24.03.2006.

1. velmu881

velmu881 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hommasin just usb-datakaapelin samsungin e330 malliin, kaapelin malli: KQ-U8A...ja ongelma on tämä: ekaa kertaa laitan kaapelin usb-porttiin, kone tunnistaa uuden laitteen normaalisti ja alkaa etsimään ajureita, laitan kaapelin mukana tulleen ajuri cd:n sisään ja kone asentaa ajurit. Kaikki ok tähän mennessä. Ajurit asennuttu ja olen samsungin sivuilta ladannut easy studio ohjelman. aina kun kaapelin työtää usb-porttiin kone reagoi tunnus "musiikillaan" . Mutta kun kytken puhelimen kaapeliin mitää ei tunnu tapahtuvan, eli kone ei ilmeisesti tunnista mitenkään puhelinta ja easy studion file managerissakin on vain "Offline"...eli pitäisikö minun vielä tehdä jotain? vai pitäiskö näillä jutuilla toimia ?? ja löytyykö näitä ajureita jostai että voisi kokeilla toimisiko niillä?? kun musta tuntuu että tää kaapelin mukana tullu ajuri on susi.

2.  
  3. Xza123

Xza123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on sama ongelma SGH-Z500 mallin kanssa. Kerran ollut jo huollossa huonon akun ja 'ei yhdistä koneeseen' ongelman takia. Uuden akun sain vanhan tilalle ja olivat juotoksia parannelleet. Vieläkään ei suostu yhdistämään koneeseen. Huomasin myös Bluetooth ongelman kaverin kanssa "huolto"reissun jälkeen. Eli kun laitan bluetoothin päälle tulee varoitus: "NO BLUETOOTH ADRESS! SET BT ADRESS OR IT WILL DO THE WRONG ACTION!". Itse pystyn lähettämään kuvian yms kaverille mutta en voi itse vastaanottaa mitään. Taitaa tulla eteen valmistajan vaihto....

Jaa tämä sivu