ip:tä ei pysty salaamaan muuten kuin ottamalla verkkojohdon pois koneesta. internettiä voi kuitenkin selata välityspalvelimen kautta jolloin sinun ip:si ei näy nettisivustoille vaan sen välityspalvelimen. välityspalvelimen käyttö hidastaan sitten nettiä kun kaikki data kulkee ensiksi sen kautta.
toimiiks hide ip firefoxilla?? mää en ainakaan oo aanu toimimaan...ja jos,niin miten sen saa foxille?? IE:llä toimii ihan hyvin
Noh mul ainakin firefox hidastu aivan tajuttomasti..yuza81 mitäs sit teet kun pidät tota hide ip platinum:mii?IE:llä..Mitäs siistii tost saat?voisko tyyliin suomi24.fi siel chatis käydä pölisee/floodaa nii kun niil on se ip juttu et ne ottaa sen ip ja kickkaaa sut chatist..siis kun siel on niit 24/7 chattaajii kun ne on seriffejä.niin et ne ei saiskaa tol ohjelmal ip:tä ylös? ; )
Noh mul ainakin firefox hidastu aivan tajuttomasti..yuza81 mitäs sit teet kun pidät tota hide ip platinum:mii?IE:llä..Mitäs siistii tost saat?voisko tyyliin suomi24.fi siel chatis käydä pölisee/floodaa nii kun niil on se ip juttu et ne ottaa sen ip ja kickkaaa sut chatist..siis kun siel on niit 24/7 chattaajii kun ne on seriffejä.niin et ne ei saiskaa tol ohjelmal ip:tä ylös? ; )
joo..muumuassa se ja sit kun tekee yhtä tiettyy juttuu...niin senkin takia pitäs sada ip vaikka koreaan....
Jep jep mäkin käyn floodaa chatissä ja sitten vaihoin ip nii joku saksalainen ja costarica :Mitäs teet?sanos..
No kyllä se mulla ainakin näyttää toimivan et foxil käyn noissa chateis floodailemas..ja se vaihtaa mun ip:n.nii mitä teet sillä?kun sanoit että yhteen tiettyyn juttuun..mut hei vastaas tohon mun yksityisviestiini.