CrystalBrite

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi SXS250 22.03.2006.

1. SXS250

SXS250 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kertokaas nyt kokemuksia millainen näyttö on.
    Vertailin liikkeessä normaalia ja CrystalBrite
    näyttöä ja ero on suuri juuri tuon CrystalBriten
    eduksi (Acer al1951cs). Jotkut tuntuvat haukkuvan kiiltäväpintaista
    koska se heijastaa valoa pahasti. Kokemuksia!!

2.  
  3. Solitude

Solitude Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sen mitä liikkeellä olen noita cb-kannettavia nähnyt niin minut on ainakin vakuuttanut. Kuva ainakin omasta mielestä on huomattavasti paremman näköinen pleksin/lasin takaa kuin perinteisen mattapintaisen muovin. Liikkeessä on spotit tasasesti katosta eikä itseäni ole todellakaan häirinnyt tuo kiilto.

4. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä kuulun siihen toiseen koulukuntaan sitten. Itse en sellaista hankkisi. Mua ainakin häiritsee aina se että se on niin riippuvainen valaistus olosuhteista. Äkkiseltään se näyttää hyvältä ja ensin mäkin olin sitä mieltä että onpas hieno mutta nyt on jo kerennyt mieli muuttua. En suosittele. Kenellekkään.

5. SXS250

SXS250 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuli tuo kyseinen näyttö hankittua eikä kaduta yhtään. Kuva ja värit todella selvät ja heijastusta ei näe kuin tummalla ruudulla jos valo tulee takaa. Voin suositella muillekkin. Ainuttakaan kuollutta pixeliä en ole löytänyt ja liike josta ostin sanoi näytön vaihtavan mikäli niitä löytyy. Muutoin olikohan näissä vaihtotakuu 3 kuolleen pixelin jälkeen. Tyytyväinen olen!

6. Bertone

Bertone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla tossa kannettavassa acer... on tuollainen crystalbrite.. ja enemmänkuin tyytyväinen olen ollut... toisin ku fujitsun kiiltäviin...(ihan peestä)

7. potaska

potaska Guest

Itselläni on ollut puolivuotta AL1951As CrystalBrite näyttö. Ja alkaa kyllästyttämään oman pärstän katsominen, varsinkin elokuvia katsoessa jossa tummaa taustaa riittää. Näyttö muistuttaa enemmän peiliä kun näyttöruutua. Ostin toiselle koneelle matta pintaisen littu näytön nii johan rupes kuva näkymään joka valossa ja joka kulmassa eikä peilaa sivusta katsoessakaan.

Suosittelen perinteistä mattapintaa.

8. Anza88

Anza88 Guest

Pimeässä todella hyvä kuva! Koulussa oon huomannu että hyvässä valaistuksessa menee himmeeks mutta kyllä siitä selvää saa!

Jaa tämä sivu