Meninpä sitten eilen ostamaan xbox360:n Itiksen Gigantista kun oli tarjouksessa (398,- ... kotona olikin yllätys, eli Gigantin mainoslehtisessä mainittu "Media Remote -kaukosäädin Windows XP Media Center Edition 2500 -pohjaisten tietokoneiden ohjaamiseen" puuttui. Prkl! Sitten ajoa Giganttiin, jossa yhdessä tutkittiin paketin kantta... ei ollut mitään mainintaan kaukosta, eli ajattelivat että kyseessä olisi se "wireless controller" mitä en tietenkään uskonut. Sitten vielä taistelua molemmin puolin kun eivät suostuneet avaamaan uutta pakettia jotta olisi nähty kuuluuko se kauko mukaan tai ei. Lopuksi sanoin että sitten palautan boksin (jolla 30 päivän palautusoikeus) mutta eivät suostuneet ottamaan vastaan... koska kauko puuttui!? ;-/ Lopuksi soitin Microsoftille Xbox tukeen ja sain tilattua itselleni uuden kaken kun intin "sinettien olleen kiinni". Jään nyt sitten odottamaan kaukosäädintä Saksasta... Kannattaa siis tarkistaa sisältö tarkkaan ja soittaa aluksi Microsoftille jos sinetit olleet kiinni. Gigantti ei ainakaan halua ollaan missään tekemisissä Boxin huollon kanssa kun taasen esim. uuden muuntajan sain Nokian digiboxiin ihan Gigantin huollosta kysymässä.
Giganttiin kun palauttaa jotain tuotetta, kannattaa aina muistaa, että palauttamasi tuote on "täysin toimiva" "ehjä" "myyntikelponen". Et vain pitänyt laitteesta ja haluat palauttaa sen. Jos kerrot että tuotteessa on joku vika niin tuotetta korjataan ensin ja sitten lähetetään maahantuojalle jne. ja tähän voi mennä viikkoja. Mieluummin siis "palauta ehjänä - osta uusi tilalle"
Yeps thanx - kirjoitin jo toiseen ketjuun miten päädyin samaan johtopäätökseen kun meni vielä muuntajakin: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/319425 Harmittaa vaan miten huolto on näin hidasta, kun on paha mieli palauttaa boxi ehjänä ettei vaan päädy jollekin palautusten ostajalle. Jos olisivat vaan antaneet uuden muuntajan tilalle olisivat kaikki onnellisia...