1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi Firmware Topfield 5100PVR/5100PVRc saatavilla

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Nutipää 21.03.2006.

  1. Nutipää

    Nutipää Member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Topfieldin kotisivulla julkaistu 17.3.2006
     
  2.  
  3. artsipunk

    artsipunk Member

    Liittynyt:
    04.03.2005
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ..muuten ihan toimivan tuntuinen firmis, mutta EDELLEEN mm. Discovery Science, Discovery Civilisation - kanavilla ei toimi tekstitys! Prkl! Viimeisin firmis, missä homma toimii noiden osalta, on Aug17.2005. Itseäni tuo harmittaa rajusti, sillä noita maksukanavia katson itse n.60% siitä ajasta, mitä tv:tä katselen... Odotin kuin kuuta nousevaa tuota firmistä, mutta susi, mikä susi.. Mutta jos kyseisiä kanavia ei näy, niin suosittelen päivittämään Toppyn uuteen firmikseen.. Itse pettyneenä, ja kiroten, päivitin Toppyni alaspäin, tuohon Aug17.2005 firmikseen, missä vielä tekstitv-pohjainen tekstitys noille kanaville toimii.. Ja lisätään vielä, että siis esim. Discoveryllä ja Animal-Planetilla ei ole ollut ongelmia tekstityksen suhteen, vain Discovery Science, Discovery Civilisation, Discovery Travel&Living - kanavilla..
    Ja tuolla keskustelua firmiksestä http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=47980
     
    Viimeksi muokattu: 21.03.2006
  4. Nutipää

    Nutipää Member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Höö. Mulla on toiminut tekstitys Discover ja Animal Planetille ainakin koko ajan ja firmis on viime syksyltä... September jotakin... Ainoastaan MTV3 tekstitelevisio ei toimi kunnolla. Tiedätkö mitä tuossa uudessa firmiksessä on fixattu?

    Vastaan itse kysymykseen. Uusi firmis näyttää toimivan hyvin. Nopeasti huomaa seuraavat muutokset:

    + MTV3 tekstiTV toimii taas
    + valikoinen ym. näyttöresoluutiota on parannettu, paljon terävämpi ja parempi
    + Suosikkilistan käyttöön tullut ohjeet kuvaruutuun???

    Tässä nopeat huomiot, muut jatkakoon.
     
    Viimeksi muokattu: 22.03.2006

Jaa tämä sivu