osaisko kukaan auttaa firmwarejen kanssa. mun täytyis vaihtaa mun cd-rw firmware koska mun kaverin disjketti jäi mun asemaan ja se asensi jonkun väärän.
Siis mitä? Levy jäi cd-rw-asemaan? Mikäs nyt oli siis ongelma? Sekö, ettei levyä saa pois? Kokeile työntää vaikka paperiliittimen kärki siitä pienestä reiästä aseman etupaneelista (ota virrat ensin pois). Aseman pitäisi aueta. Myös jotkut romput aiheuttaa eject-nappulan toiminnan lakkaamisen. Silti softa-eject voi toimia, eli oikealla hiiren napilla aseman kuvaketta > eject.
Voiskohan noita viestejä kirjottaa sillain että niistä sais selvyyttä? Nojoo... Nyt on varmaan kysymys siitä että buutti-disketillä on ollut bat tiedosto, jossa on firmwaren asennus ja kone on käynnistetty epähuomiossa se sisällä. Ei siinä muuta kun aseman valmistajan kotisivuille ja sieltä _OIKEA_ firmware juuri sinun asemaasi. Sitten hankit jostain mielellään puhtaan dossin buuttidisun (netistä löytyy jostain), buuttaat sillä dossiin ja flashaat valmistajan ohjeiden mukaan. Oma LG DVD-ROM oli semmonen että sitä ei voinu flashata kun sillon jos se oli secondary idessä joko masterina tai slavena (en muista).