1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

NeroVision Express ei tunnista mpg-tiedostoja

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Larmuska 18.03.2006.

  1. Larmuska

    Larmuska Guest

    Haluaisin siis polttaa DVD:lle itsetekemiäni mpg2-pakattuja videoita. Express ei kuitenkaan lisää niitä projektiin kun yritän avata tiedostot siihen. DivX pakatut aukenee ja polttuu hyvin. Expressin versio on 3.1.0.21. Videot olen tehnyt Pinnacle Studio 10.5 Plussalla. Codeceina koneessa on Kazaa Lite mega coded pack 1.51. Mikä on vikana? Anteeksi jos on väärällä palstalla mut tuntuis tänne sopivin parhaiten.

    Edit: Lisäystä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.03.2006
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Noita codec packeja ei kannata asentaa.
    Toistuuko nuo mpeg-2 videot oikein esim. Windows Media Player:illä?
     
  4. Larmuska

    Larmuska Guest

    Kyllähän ne videot muuten toimii kaikissa muissa playereissä. Voin sanoa, että Kazaa Lite mega codec packit on ollu parhaat mihin ikinä oon törmänny. Niiden kanssa ei oo ollu mitään ongelmia, minkään ohjelmien kanssa (DEC,ENC), toisin kuin olen saanut kokemuksia ties mistä hottentotti packeista, joiden jälkeen kone menee solmuun, synkit on aivan päin prinkkalaa jne. WMP:llä en lähtisi ikinä katsomaan mitään videoita, se jos joku on huono, luotan MPC:hen. Tämä voikin olla se ensimmäinen kunnon vika, mikä näiden codeccien kanssa on. Luulisin, että ongelma on Nerossa.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.03.2006

Jaa tämä sivu