En saa millään näkymään DVD-elokuvia telkkarista,kun minulla on tietokoneessa Samsungin RW-combo, jossa on siis DVD-soitin samassa. Minulla on Vivancon kaapelipiuhat ja Vivancon video-adapteri ja näillä sen pitäisi näkyä kun laittaa tämän adapterin kiinni telkkariin,mutta ei se minulla toimi... Miten saan Dvd:t näkymään telkkarista?!?!?!
Mikäli en väärin muista niin Dualhead oli tuki kahdelle monitorille ja mielestäni siitä ei saa töllölle kuvaa, joten ainoa vaihtoehto on hommata purkukortti jossa on tv-out. Real Magic Hollywood plus korttia ovat kehuneet, itselläni ei ole käytännön kokemusta kun käytän Asus GF2 MX V7100T:n tv-out rca:ta (on myös s-vhs). Mutta kertokoon joku jolla on (ollut) ks. kortti enemmän käytännön tietoa asiasta.
Joku Matroxin DualHeadeista (ettei jopa G450) oli sellainen että kakkosmonitorin liittimestä sai TV-signaalin ulos kunhan sen vaan sääti siten. Eli näyttöasetuksista se säädettiin... siellä oli joku Generic Television ajuri. En muista sen tarkemmin kun tuota vaan joskus kaverin luona kokeiltiin sen kortilla. Edit: Itselläni on Elsa Gladiac 511 Tv-out joten käytän sitä jos tarve on. Mielummin itse tykkään katsoa näytöltä leffoja kun näyttö on omassa huoneessa isompi kuin tv
No itselläni on Hitachin 17-tuuman litteä näyttö,mutta telkkarissa on joku 24-tuumainen...joten olisi siitä kyllä mukavampi katsella...Onko TV-kortti muuten sama asia kuin purkukortti ja paljonko nämä maksavat...?
Ei ole. TV-kortilla saat TV lähetykset tietokoneellesi ilman erillistä TV-viritintä. Purkukortti toimii samaan tyyliin kuin TV-out näytönohjain eli sillä saa kuvan TV:lle, paitsi purkukortilla ei yleensä pysty katsomaan muuta kuin DVD MPEG-1 ja 2 leffoja, jotkut kortit tukevat kai DivX:ääkin. Purkukorttien hinnat taitaa alkaa jostain 80€:sta suomessa..