missä muodossa leffat pitää polttaa ,että ko. laitteen Divx toistaa ne... tähän mennessä kaikissa leffoissa mitä oon kokeillu kone on ilmoittanut että "cannot support"
ei muistaakseni tue "Quarter Pixel" ominaisuutta,eli tee ilman sitä,ja härveli ei näytä ä ja ö kirjaimia divx ja xvid subeilla ollenkaan vaan ä=d ja ö=dd,tämä selviää muuten vasta ohjekirjasta,ei myynti prosyyrissä. ominaisuustestitaulukko -> http://www.divxtest.com/form/divxtest2_view.php?lang=eng&id_82=1
Mutta miten tuo "Quarter Pixel" vaikuttaa siihen miten leffa kärvennetään levylle? Mä laitoin jo samsungille mailia kun rupesin epäilemään että tuosta vehkeestä puuttuu koko Divx. Jos ne vaikka kertois että kuinka voin varmistua asiasta.
tuo "Quarter Pixel" täytyy ottaa huomioon koodatessa,polttoon qpl ei vaikuta mitenkään,kaikki nerolla poltetut normaalidivx:ät on kyllä toistunu kohtuulisesti,niitä on poltettu "levy kerralla" ja "sulje levy" asetuksilla dvd:lle sekä cd:lle,jos tuolla tavalla tehdyt kiekot viellä heittävät erroria niin tuntuu takuuasialta,allekirjoittaneellakin on yksi firmwarekysely tuolla samsungilla käsiteltävänä,ans kattoo onko sekin taas näitä kuuluisia "älkää soittako meille,mekään emme soita teille" juttuja,ei tunnu tuon vehkeen ohjelmisto ihan loppuunviilatulta,periaatteella "beta ulos ja myyntiin" ei ole ystäviä keräävää vaikutusta pitkällä tähtäimellä.
tämäkin kyseinen keksintö on saatu vaihto laitteena kun edellinen laite philips sanoi ittensä irti siinä tosin toimi divx aivan moitteettomasti pitää vielä odotella mikä on samsungin vastaus ja sitte kiikuttaa toikin laite taas vaihtoon....
jiihaa,neljäs yhteydenotto samsungin tukeen tuloksella 0+ eli ensimmäinen yhteydenottoni samsungin tukeen ovat luultavasti päätynyt roskakoriin(ei löydy tietokannasta),kukaan ei ole ottanut yhteyttä millään muotoa asian tiimoilta puoleentoista vuoteen kertaakaan/mitenkään/milloinkaan,alkuperäinen ongelmani on divx tekstitystuen vajavaisuus skandeissa eli "hyvää yötä" näkyy ruudulla -> "hyvdd yddtd",nyt soittaessani samsungin tukeen kerroin etten halua tämän asian takia enää soitella,sillä tiedän että kun viesti päättyy oikealle henkilölle niin korjattu firmware on valmis alta tunnin,eivät tunnu oikein ymmärtävän että asiakkaan dissaaminen ei lisää ostohalukkuutta muihinkaan samsungin tuotteisiin,allekirjoittanut lähtee tämän viestin kirjoitettuaan ostamaan vhs-nauhuria ja arvatkaa vaan mikä merkki on alimmalla portaalla hankintalistalla? (sony on jo ennestään boikotissa) tuo pieni + tuli siitä että nyt puheluni vastaanottanut "vapaa teknikko" lupasi tehdä asialle jotaan ihan aikuisten oikeesti(eikä istua sormet per****sä kuten edeltäjänsä),joten yhteydenottoa odotellessamme.... hiljentykäämme.