1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näkyvätkö Eurosport, MTV Nordic ja esim. TV5 diginä?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi gt78 17.03.2006.

  1. gt78

    gt78 Member

    Liittynyt:
    26.09.2005
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve.

    Digiboksin hankittuani telkkariin tuli lisää kanavia, joista osa on todella hyviä ja osa todella huonoja. Mutta yhtä on ikävä.

    Ja se on Eurosport. Asun kaapelitalossa ja minulla on Medionin kortinlukijalla varustettu digiboksi. Saako jostain korttia jolla näkyisi näitä "ilmaiskanavia?" eli samoja jotka näkyivät ennen kaapelin kautta (MTV, Eurosport, DTW, Euronews?) ? Ja joutuuko näistä maksamaan digissä jotain?

    Kiitos asiasta jotain tietäville jo etukäteen...
     
  2.  
  3. artsipunk

    artsipunk Member

    Liittynyt:
    04.03.2005
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ..Käy paikkakuntasi kaapelitv-yhtiössä ottamassa kaapelitv-kortti. Hinta 20egee/vuosi, sillä saat nuo näkymään (Eurosport näkyy, jos se on tilattu taloyhtiöösi)..Kun haet kortin, yleensä lykkäävät viikoksi maksukanavat auki tutustumista varten.. Ja kortin kautta saat halutessasi maksukanavapaketteja, jos alkaa kotimaan tv-tarjonta kyllästyttämään.. :)
     
  4. ballantin

    ballantin Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2005
    Viestejä:
    171
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä kaapeliyhtiö? Eurosportia ei kaikki yhtiöt lähetä diginä vaikka se olisi taloon tilattukin.
     
  5. shamaar

    shamaar Member

    Liittynyt:
    06.10.2003
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ainakin Kuopiossa näkyy kaapelikortilla nuo mainitsemasi kanavat. Eurosport on pientä maksua vastaan saatavissa diginä ainakin täällä. Mutta itse asun kerrostalossa ja taloyhtiö on sen tilannut joten se näkyy minulle "ilmaisena" diginä. Soita omaan kaapeliyhtiöösi ja taloyhtiölle noottia asiasta. Muistaakseni Kuopiossa Eurosport on vain muutaman euron kk:ssa.
     
  6. gt78

    gt78 Member

    Liittynyt:
    26.09.2005
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia vastauksista jo nyt!

    Kaapeliyhtiö on Satakunnan Puhelin. Täytyypä käydä heidän toimistollaan heti tänään...
     

Jaa tämä sivu