Arveluttava aiheen valinta, myönnän, mutta kun lukee tätäkin palstaa, törmää moninaisiin ongelmiin, joista yksinkertaisemmin olisi päässyt ottamalla levykuvan Ghostilla ja parilla napautuksella olisi osio palautettu. Onkohan Ghostin käyttö kuinkakin yleistä? Itse kuulun siihen käyttäjäryhmään, jolla on F-Secure tietoturva ja sähläily ohjelmien kanssa on jäänyt muutenkin vähemmälle.
Pelkkiin ajurien palautuksiin taitaa normaalikäytössä Ghost olla hiukan liian raju ratkaisu. Ja aika harvalla yksityisellä on Ghostia tai vastaavaa käytössä.
Aivan. Itselleni jäi taannoisesta työurastani vain mieleen joukko ohjelmia, joita olen hankkinut kotiinkin, kun tuntuvat olevan käyttökelpoisia vielä nytkin. Arvatenkin ns. normaalikäyttäjä ei noita tarvitse tai ei ole huomannut hankkia. Siksi epäilinkin aiheeni valintaa
kyllä tuota (dos)ghostia tulee käyteltyä,image jossa on xp+emon ajurit helpottaa kummasti kun koneessa ilmenee ongelmia.
Hieno juttu, että on edes yksi ghostin käyttäjä tässäkin porukassa. Olen suositellut osalle asiakkaistani Ghostia, ja ihan pelkästään itsekkäistä syistä. Pääsen helpommalla, kun on levykuva valmiina odottamassa palautusta.
Ghost säästää aikaa. Muutenkin kun xp ollut yli vuoden käytössä, se hidastuu selkeästi ja tarttee tuoretta asennusta. Itselläni on ghost boottaava usb-tikku joka pelastaa, jos koko järjestelmä kaatuu.