Eli kertokaa joku toimiva dvd divx soitin millä näkyy ja toimii tietokonelokuvat ja tekstitykset. Semmoinen olisi myös hyvä olla mihin löytyy päivitys jos on jotain fibaa alkuperäisessä firmwaressa. Kiitokset avuista.
Itse ostin Cassasta LG DVX9800:n hintaan 69 euroa. Täällä on paljon juttua tuosta ja rinnakkaismalli 9900:sta. Laitoin sisään uusimman virallisen firmiksen ja hyvin on pelittänyt. Kaikki leffat on näkynyt ja tukee sub/srt-tekstejä.
No päädyin tohon 9900, koska se on ilmeisesti uudempi mut nyt pitäs löytää viel joku liike mikä niitä myy Helsingin tai Lahden seudulla.
Ei noita LGn laitteita voi tällä hetkellä suositella tuon ilmenneen palikoitumisongelman takia: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/11/215605
BlackL7s - Kysyin LG DVX-9900 ketjussa onko kukaan välttynyt tuolta palikoitumiselta eikä kukaan ilmoittautunut. Mielestäni se on ongelma eikä sillä ole mitään tekemistä osaamisen kanssa. Jos mielestäsi on avaudu ihmeessä.
Joo huomasin kyllä ton dvx 9900 keskustelun jota olen seurannut aika ahkerastikkin välistä.Niin kyllä minulla toimii kaikki hyvin,eikä tota pikselöitymistä näy kun välillä tietyissä leffoissa.Ei mitenkään häiritsevästi,eikä muuten kuitenkaa.
Pioneer DV-380. Aivan loistavasti on pelannut Xvid-toisto. Soitin voitti mm. Hifi-lehden DVD-soitin testin. Pioneeriin löytyy myös käyttäjien itse fiksaama firmware joka lisää alkuperäiseen firmwareen toimintoja.
LG:ltä kannattais varmaa kattoo ku siinä on hyvä hinta/laatu suhde + sitten LG:ltä löytyy useampiakin DivXää toistavaa soitinta..