Headset pelaamiseen.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi OkT 15.03.2006.

1. OkT

OkT Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisiko vinkkiä hyvistä nettipelaamiseen tarkoitetuista kuuloke+mikki yhdistelmistä? Hinta n.40e maksimissaan. Itse olen ajatellut Logitech Premium Stereo Headset yhdistelmää, sopiiko se hyvin pelaamiseen?
    Ps. Äänenlaadun ei tarvitse olla mitään extreme luokkaa, muuta mikin pitäisi olla aika hyvä. Että toisin kuin vanhassa niin ei tarvitsisi "huutaa" että saa äänen kuulumaan.

2.  
  3. dommy

dommy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tässä on itseni käyttämät kuulokkeet jotka saa myös mikin kanssa mutta mikin laadusta en ole niin varma.
    Olen kyllä pitänyt näistä pelatessa ja leffaa katsellessa, mutta musiikkia jos meinaat kuunnella niin ei ole mitkään parhaat =)
    Tässä vähä arvostelua: http://www.tehomylly.net/artikkelit/index.php?artikkeli=137

4. HmTT

HmTT Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sennheiserin PC-160:sta itse olen kuullut kohtalaisen hyvin kehuja. Äänenlaatu kuulema on ihan riittävän hyvä pc-kuulokkeiksi & mikin laatu kuulema erittäin hyvä. En osaa kyllä hirveästi kantaa ottaa, kun en ole itse testannut kyseistä vehjettä. Sennheiser kyllä yleisestiottaen valmistaa _hyviä_ kuulokkeita, joten uskoisimpa, että logitech yms. kumppanit jäävät kyllä laadullisesti kauas taakse. Hinta kyllä menee yli budjetin..

5. tw1st

tw1st Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu