tällänen tais olla jo mutta teinpä oman viestin ku ongelma hieman erilainen.. Kun laitoin jonkun kameran kuvansiirto piuhan etupuolen usb porttiin niin tietokone kaatui.. no aattelin että se johtui jostain muusta.. sitte sen jälkeen molemmat etupuolen usbit toimi normaalisti. sitten taas eri päivänä laitoin sen etupuolen toiseen usb porttiin niin koko kone sammui!! ja taas tämän jälkeen toimi normaalisti.. ja sama on toistunut. Onko usb kytkennöissä jotain vikaa ja pitääkö viedä kone takaisin kokoajalle? Itse en ole tätä konetta koonnut, atk alan asiantuntija kyllä. ja noin puolen tunnin päästä tuosta sammumisesta koitin laittaa mp3 soittimen usbiin ja tietokone kaatui. Eli Etupuolen Ylemmästä kaatuu ja alemmasta sammuu. ja heti ku näin tapahtuu niin hetki aikaa sen jälkeen toimii normaalisti
Koska on tuoreesta koneesta kysymys vie takaisin takuu korjaukseen. Toimiiko takana olevat USB portit OK?
joo takuuseen olis tarkotus viedä mutta aattelin että jos joku pikkujuttu on vaan niin turhaan sitä sinne vie jos on itekki korjattavis.. Takana olevat usbit toimii ihan hyvin..
Vaikuttas kytkentävirheeltä kun eri laitteella samavika. Silti ihmetyttää jos "ammattilainen" on kasannut. Noh erehtyväisiähän me... Kai mp3-soittimella on oma/eri välipiuha? jos on niin vie ehdottomasti korjaukseen ettei pahempaa tapahdu emolle sunmuulle...
Kytkentäviasta mäkin oon koko aika puhunut!! Mp3 soittimes ei ole omaa piuhaa ja siksi pelästyinki alus että emolevy posahti.. kameras oli onneksi oma piuha. takasi kyllä lähtee tää toosa.. ja saa kattoa että emolevyllekkään ei oo käyny kuinkaan
Kyllähän kokoojallakin täytyy olla vastuu tekemisistään vaikka vika olisikin pieni. Ehkäpä pikkujuttu ja turhaa viedä mutta kuitenkin. Siellä on varmaankin kytkentät jotenkin pielessä.
se soitin menee itsestään usb porttiin. Se kokoaja sanoi että tää emolevy ei välttämättä oo yhteensopiva näitten kans mutta mä vähä kyl epäilen.. Emolevy on Asus A8R-MVP
Ai et USB-laite ei olis yhteensopiva emon kanssa joka tukee USB.tä? Jos ne laitteet toimii takapaneelin USB-porteis ni epäilen et on jossai muussa vika. Onhan sitä silti kuultu et jokkin virtalähde ei olisi yhteensopiva emon kanssa vaikka littimet sopisikin... Edit. Niin tuossa on tota 1.1 ja 2.0 sekasin... Edit2. Nuo sisäiset on USB 2.0.lia tukeeko laitteesi sitä vai ovatko ne vanhempia 1.1.siä?